Hämligheter och familge hemlighetre
Forum > Fanfiction > Hämligheter och familge hemlighetre
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lida
Elev |
Det får du veta i nästa kapitel
17 jul, 2012 11:26 |
|
amanda1104
Elev |
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 17 jul, 2012 11:29 |
|
Lida
Elev |
Låvar att det kommer snart.
17 jul, 2012 11:47 |
|
amanda1104
Elev |
Jippi
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 17 jul, 2012 11:56 |
|
Lida
Elev |
Här kommer kapitlet
Kapitel 21 Jessika Miss Renon hade berättat lite om den nya utbytes studenten som hete Edmund tror jag, jag hade inte lyssnat så noga jag tänkte hela tiden på vad Rosalinda var, just när killen som jag trodde hete Edmund satt sig så knakade det på dörren och Rosalinda kom in flåsades efter att nog ha sprungit när hon såg Killen så stannade hon upp hon stod blicks stilla i några sekunder precis som om hon kände honom. Jag fortsatte att gå och slog mig ner bredvid honom vad sjutton gjorde han här. “ vad gör du här?” viskade jag. “ Jag berättar sen” när klockan blev nio så gick alla ut ur klassrummet. När alla hade gått “ Edward vad gör du här? Och nu vill jag ha ett svar!” sa jag medan jag glodde på Edward. “ Jag är här för att kolla lite saker” “ vad då för saker?” sa jag och nu var jag arg. “ Några saker” sa Edward och mer sa han inte, vi började gå mott mitt skåp och jag tog ut matte boken och alla papper som jag hade som till hörde matten. När jag kom in i salen så var det inte vår vanliga lärare som stod vid tavlan, jag gick fram till katedern. “ Vem är du?” frågade han som stod vid tavlan. “ jag är Rosalinda Domina” sa jag. “ Jaja, miss Domina, du hade lite läxor som du hade fåt med dig” sa han. “ ja, det har jag” sa jag och tog fram alla papper och gick sedan och sate mig bredvid Jessika. “ Vem är han?” grånade jag Jessika. “ Det är mr Konson våran vikarie” sa Jessika “ Okej, var bara lite ny fiken sa jag. När halva Lesonen hade gåt så frågade Jessika “ Du Roslainda kan vi plugga hemma hos dig i kväll`?” viskade Jessika “ Ja, det kan vi” sa jag. “ Går det bra vid femtiden?” “ Ja, det ska nog gå bra” sa jag och fortsatte med min uträkning. När klockan slog tolv så gick vi till mat salen, jag och Edward satte os vid ett bord som stod lite längre bort och när vi hade satt ås så kom Jessika och satte sig mitt emot mig. “ Hej jag heter Jessika” sa Hon och nickade mot Edward. “ Edward” sa Edward och nickade lite mot Jessika. Till slut var skoldagen slut och jag gick till mitt skåp för att hämta alla mina saker. “ Vill du ha skjuts hem?” frågade Edward “ Ja, tack” sa jag, vi gick ut på parkeringen och jag satte mig i hans bil. En kvart senare var jag hemma. “ Vart ska du bo?” frågade jag. “ Här” sa Edward. “ helst säker på att du får bo här?” sa jag “ Ja då, jag har redan pratat med din faster och farbror” sa Edward och sedan gick vi in Hinner inte skriva mer, hoppas att ni tyckte om det 19 jul, 2012 17:42 |
|
LucyMalfoy
Elev |
<bra
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 19 jul, 2012 17:42 |
|
Lida
Elev |
19 jul, 2012 17:43 |
|
Majis
Elev |
Bra, händer mer grejer nu
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 jul, 2012 18:31 |
|
amanda1104
Elev |
Super!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 19 jul, 2012 18:36 |
|
Lida
Elev |
Skrivet av Majis: Bra, händer mer grejer nu Ja fast när man har lite annat att göra så hinner man inte/ komma i håg 19 jul, 2012 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen