Söker DA medlemmar
Forum > Harry Potter > Söker DA medlemmar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
parvati patil 123
Elev |
Älskar da läser hp 5 för 3ggn Hemska paddhäxan umbrigde
LÄR DIG SJUNGA LÄR DIG GÅ LÄR DIG ÄLSKA GRYFFINDOR!!!! BE STRONG BE LIVE BE A GRYFF!!! KOM IGEN GRYFFINDOR!!!!!! 17 sep, 2012 13:17 |
|
ella potter
Elev |
17 sep, 2012 14:45 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ok Att bara skriva ok så där är spamm och inte tillåtet. Du kanska ska läsa igenom reglerna lite. 18 sep, 2012 00:20 |
|
viktor
Elev |
Jag joinar
18 sep, 2012 08:13 |
|
RoseElm30771
Elev |
Jag vill vara med!!!
18 sep, 2012 08:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Ok Att bara skriva ok så där är spamm och inte tillåtet. Du kanska ska läsa igenom reglerna lite. Juste, läste för nån månad sen, ska tänka på det 18 sep, 2012 15:06 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Vad finns det för mening med DA här på mugglis? Jag tycker det låter lite småkul, men finns det någon djupare tanke med det eller är det bara en "kul grej"?
Nu hoppas jag att den där häxan med sina rosa kläder, kattalrikar och det eviga harklandet inte får reda på att jag skrivit här I would have died! I would have died rather than betray my friends 18 sep, 2012 15:10 |
|
Borttagen
|
Bara en "KUL GREJ".. Men om du vill kan jag annordna något!
18 sep, 2012 15:12 |
|
Borttagen
|
Får man joina?
18 sep, 2012 17:36 |
|
kakan42
Elev |
vad är DA??? (vet inget, tänker aldrig, helt ärligt Jag är HELT dum i huvudet!!
18 sep, 2012 17:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen