Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Favorittnamn i böckerna

Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna

1 2 3 ... 9 10 11 ... 14 15 16
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Lavender är väldigt fint

15 jan, 2011 21:12

Sibylla
Elev

Avatar


Jag gillar Minerva och Ginevra är så fantastiskt fint och Ginny är såklart ett bra smeknamn om man heter Ginevra

och Dobby är ett jättegulligt namn ♥

Nymphadora är också fint ^^

15 jan, 2011 22:25

Borttagen

Avatar


Irma! Haha, nej, så säger jag bara för att jag heter det... Jag tycker att Neville är väldigt fint!

15 jan, 2011 22:28

soratanaka
Elev

Avatar


Tycker ändå att Fridwulfa är rätt smex. ~

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

15 jan, 2011 22:29

Heonp.
Elev

Avatar

+1


let's face it, alla namn i HP äger.

"what the hell is a hufflepuff?"

15 jan, 2011 22:34

Sibylla
Elev

Avatar


Skrivet av Heonp.:
let's face it, alla namn i HP äger.


haha, Ja!

15 jan, 2011 22:35

happyhamster
Elev

Avatar


luna! =)

Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått.

15 jan, 2011 22:52

Sarut
Elev

Avatar


Deadulus Diggle ligger så bra i munnen

15 jan, 2011 23:02

soratanaka
Elev

Avatar


@Sarut; Dedalus Diggle* ;>

Måste säga att Riddle är ett rätt nice namn. Undrar vad det kan vara med Ol' Tommyboy (haha, _old_ Tommy_boy_) som är så Riddle:igt?!

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

15 jan, 2011 23:03

Sarut
Elev

Avatar


Tackar! ^^ Det ligger bra i mun men är desto svårare att stava.
Kingsley Shacklebolt är det mest auktoritära och elegantaste namnet(och det passar ju honom väl)!

15 jan, 2011 23:09

1 2 3 ... 9 10 11 ... 14 15 16

Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna

Du får inte svara på den här tråden.