Favorittnamn i böckerna
Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Lavender är väldigt fint
15 jan, 2011 21:12 |
|
Sibylla
Elev |
Jag gillar Minerva och Ginevra är så fantastiskt fint och Ginny är såklart ett bra smeknamn om man heter Ginevra
och Dobby är ett jättegulligt namn ♥ Nymphadora är också fint ^^ 15 jan, 2011 22:25 |
|
Borttagen
|
Irma! Haha, nej, så säger jag bara för att jag heter det... Jag tycker att Neville är väldigt fint!
15 jan, 2011 22:28 |
|
soratanaka
Elev |
Tycker ändå att Fridwulfa är rätt smex. ~
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 15 jan, 2011 22:29 |
|
Heonp.
Elev |
let's face it, alla namn i HP äger.
"what the hell is a hufflepuff?" 15 jan, 2011 22:34 |
|
Sibylla
Elev |
15 jan, 2011 22:35 |
|
happyhamster
Elev |
luna! =)
Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått. 15 jan, 2011 22:52 |
|
Sarut
Elev |
Deadulus Diggle ligger så bra i munnen
15 jan, 2011 23:02 |
|
soratanaka
Elev |
@Sarut; Dedalus Diggle* ;>
Måste säga att Riddle är ett rätt nice namn. Undrar vad det kan vara med Ol' Tommyboy (haha, _old_ Tommy_boy_) som är så Riddle:igt?! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 15 jan, 2011 23:03 |
|
Sarut
Elev |
Tackar! ^^ Det ligger bra i mun men är desto svårare att stava.
Kingsley Shacklebolt är det mest auktoritära och elegantaste namnet(och det passar ju honom väl)! 15 jan, 2011 23:09 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen