Bild på dina husdjur!
Forum > Off Topic > Bild på dina husdjur!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Aivilio: ![]() Ett av mina marsvin c8 den andra hade jag inte bild på.. Hon heter Trixa för att min syster tyckte att Bellatrix var för långt ewe. Jag har marsvinsbilder! FÅR JAG PRESENTERA TUFSI ![]() Hon räknas, säger vi.. 2 dec, 2012 18:57 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Har två kaniner, inga bilder
"Hm, you must be a Weasley" 2 dec, 2012 18:57 |
|
Aivilio
Elev |
2 dec, 2012 19:04 |
|
VCL
Elev |
Skrivet av Pygmepuffen: Cinnamonagouti: Nämen fy vad söta! Själv har jag en guldfisk och en hårboll/kanin. Hårbollen kallas Bart och jag älskar honom mer än choklad och lakrits tillsammans. Han är 7 år gammal. Hans fru, min älskade Stampi dog tyvärr i våras, vid en ålder av 9 år. Guldfisken kallas Francis Hitler 2 och han gillar att äta andra fiskar, vara allmänt elak och att skita ner sitt akvarium. Men jag tycker om honom ändå. Bart: ![]() Stampi: ![]() Francis: ![]() Tryck på bilderna för förstoring Fett vackra sakerna är. Särskilt fiskens vackra genomborrande blick. 3 dec, 2012 19:37 |
|
Miss_E
Elev |
Jag har två gerbiler (ökenråttor) hemma, har bara bild på den ena (Haldo)
![]() Sen har jag även en bild på min förra gerbil Molnet, denna bild togs bara några timmar innan han dog Han blev 4 år (väldigt gammalt för en gerbil). Sista dagen kunde han varken öppna ögonen eller hålla värmen själv, så han låg i min hand enda tills hans hjärta slutade slå. I min hand dog han.
13 dec, 2012 20:23 |
|
Tonks_xD
Elev |
21 dec, 2012 16:00 |
|
Borttagen
|
27 dec, 2012 22:52 |
|
Fantasia
Elev |
27 dec, 2012 23:12 |
|
Pygmepuffen
Elev |
26 mar, 2013 13:25 |
|
EMELESEL
Elev |
26 mar, 2013 14:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


























Mugglarportalen