gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Jag gillar Narcissa och Bellatrix! Även Severus.
Måste väl säga att jag gillar Voldemort också, för utan honom hade det inte blivit något Harry Potter!
22 maj, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
Narcissa och Draco
22 maj, 2012 19:49 |
|
Complicated
Elev |
22 maj, 2012 21:21 |
|
Dream
Elev |
Kanske typ Draco (Han är inte ond, men ni förstår vad jag menar..) och Bellatrix, they are awesome. c:
23 maj, 2012 15:52 |
|
ChoChang
Elev |
Bellatrix Lestrange, all hennes galenskap inspirerar mig...
Lucius Malfoy, so cool Narcissa Malfoy Och han som kanner pa marken nar han och en klump jagar neville over bron ♥♥♥ Det är en dag imorgon också... 23 maj, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
Bellatrix.
23 maj, 2012 17:00 |
|
Borttagen
|
Snape och Draco (ingen av dom är ju helt onda men ändå!)
23 maj, 2012 17:02 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Voldemort och Bellatrix. Båda är rätt så coola.
23 maj, 2012 17:06 |
|
Mysan9
Elev |
Narcissa 23 maj, 2012 17:23 |
|
Xania
Elev |
ja jag gillar draco malfoy bara lite då!!!
23 maj, 2012 17:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen