Drömmar slår in - Drarry [PG-13]
Forum > Fanfiction > Drömmar slår in - Drarry [PG-13]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dragon_99
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Uh oh... Tänk vad som händer när alla killarna Harrys sovsal vaknar, och väcker alla i hela Gryffindor! Rykten komer att spridas och snart vet alla på skolan, och troligtvis resten utav trollkarls(och självklart även häx -)världen också, även inräknat Dracos föräldrar! Som sagt var; Uh oh... Agree ![]() ![]()
28 mar, 2012 19:16 |
|
:WP:
Elev |
i'm fucking die noooow! C:
28 mar, 2012 19:19 |
|
Josie Malfoy
Elev |
åh herre gudinna..
*tänka på när killarna vaknar* det kommer ju bli värsta kaoset, sett fart och skriv lite mer nu Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 30 mar, 2012 20:53 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Skrivet av Josie Malfoy: åh herre gudinna.. *tänka på när killarna vaknar* det kommer ju bli värsta kaoset, sett fart och skriv lite mer nu House of night? Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 1 apr, 2012 16:55 |
|
tonks<33
Elev |
vill ha mera Drarry
1 apr, 2012 18:52
Detta inlägg ändrades senast 2012-04- 2 kl. 12:51
|
|
mican00
Elev |
1 apr, 2012 20:14 |
|
Corriiz
Elev |
2 apr, 2012 06:50 |
|
Josie Malfoy
Elev |
Skrivet av sötalillaarasara: Skrivet av Josie Malfoy: åh herre gudinna.. *tänka på när killarna vaknar* det kommer ju bli värsta kaoset, sett fart och skriv lite mer nu House of night? jepp Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 2 apr, 2012 17:03 |
|
Corriiz
Elev |
3 apr, 2012 07:00 |
|
Borttagen
|
Haha, länge sedan jag läste en bra Drarry ff med mycket humor, nu har jag ÄNTLIGEN hittat en.
*Bevakar* 7 apr, 2012 19:01 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen