myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
28 jan, 2012 09:41 |
|
si_tonks
Elev |
28 jan, 2012 09:42 |
|
Solkatten
Elev |
Då ska jag gå in precis kl.21:00 så att jag har fem timmar på mig
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jan, 2012 10:49 |
|
si_tonks
Elev |
Det är väl så att någon gång mellan 21.00 och 01.00 så kommer frågorna och inte att under tiden så är frågorna uppe ... eller? O.o ![]()
28 jan, 2012 10:52 |
|
Loveleen
Elev |
28 jan, 2012 11:09 |
|
Matizze
Elev |
28 jan, 2012 13:47 |
|
Lills
Elev |
28 jan, 2012 14:28 |
|
Safrina
Elev |
28 jan, 2012 14:33
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-28 kl. 16:54
|
|
cirklar
Elev |
Precis! Det kommer att öppnas någon gång mellan 21:00 och 01:00. Eftersom de bara tar in 588 nya betatestare per dag kan de inte ha öppet så länge för då skulle så många fler komma in.
28 jan, 2012 15:40 |
|
Matizze
Elev |
28 jan, 2012 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen