Fina, underbara namn
Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Astoria, Neville, Albus, Remus, Severus och Cedric.
29 jun, 2012 20:28 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Jag totalt älskar namnen: Lily, Snape, alla namnen i den andra generationen, Fleur och Salazar Slytherin, speciellt den sist nämnda
29 jun, 2012 20:32 |
|
MystiqueRed
Elev |
Jag gillar nog Luna, det skulle vara coolt att heta.. men mitt absoluta favoritnamn är Nymphadora!
Killnamn: Sirius... 29 jun, 2012 20:40 |
|
Whya
Elev |
Hon har tagit jättemånga namn från stjärnor
29 jun, 2012 20:44 |
|
Grindylow
Elev |
Ginevra, ganska ovanligt men fint.
Draco, mystiskt på något sätt, och det passar honom! Remus, snyggt och det passar honom. ♥ Sirius, fint. Ariana, älskar det namnet!
29 jun, 2012 20:50 |
|
Potato
Elev |
Håller med dig Meglio
29 jun, 2012 20:54 |
|
Filifjonkan
Elev |
Hermione, Minerva, Ariana, Percy Jag tycker om väldigt många ovanliga namn. I andranamn heter jag Henny Fredrika. tycker också om Patricia och Alicess.
evak forever. 29 jun, 2012 21:16 |
|
Borttagen
|
Severus ♥ Big surprise
29 jun, 2012 21:28 |
|
Borttagen
|
Luna - Det är fint! ♥
29 jun, 2012 21:35 |
|
-Patronus-
Elev |
29 jun, 2012 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen