Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

favorit par?

Forum > Harry Potter > favorit par?

1 2 3 ... 9 10 11 12 13
Användare Inlägg
linnvendela
Elev

Avatar


Dramione! Och Lily & Severus...

Jaha.

11 sep, 2011 17:47

Borttagen

Avatar


ron och hermione! ♥

11 sep, 2011 18:27

NinaE
Elev

Avatar


Lupin och Tonks ♥ Harry and Ginny!♥

15 sep, 2011 18:14

contessa
Elev

Avatar


Tycker om alla, typ..

When nothing goes right, go left.

15 sep, 2011 18:18

Johannai
Elev

Avatar


Ginny och Harry, definitivt!

Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind.

15 sep, 2011 20:39

Borttagen

Avatar


Har nog skrivit här förrut, men det skadar aldrig att skriva igen.
Jag är hardcore Neville/Luna och Fred/Hermione shipper. Annars tycker jag om James/Lily, Ginny/Dean och några till. :3

15 sep, 2011 20:47

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Jag gillar alla par ♥♥

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

15 sep, 2011 21:01

Borttagen

Avatar


Jag vill bara kräkas på Harry/Ginny. Delvis är det nog filmernas fel, Bonnie som spelar Ginny är sämst och alla hennes och Daniels scener känns väldigt awkward.
Är inte ett jättestort fan av Lily/James heller... Herregud vilket illojalt HP-fan jag är, fast jag uppfattar inte mig själv som det...

Par jag skulle gilla är Harry/Luna, Ginny/Neville, Lily/Snape och sist men inte minst Dumbledore/Grindewald. Harry/Hermione kunde också fungera, eller kanske Ron/Luna.

Existerande par som jag gillar är Tonks/Remus och George/Angelina. Vänta, Hagrid och madame Maxime också... Ron och Hermione är ju rätt söta också.

15 sep, 2011 22:10

James Black
Elev

Avatar


Ron och Hermione!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lroennzB6X1qdyo5zo1_r1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages2.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F9600000%2FHarry-Potter-gifs-harry-james-potter-9651095-350-149.gif

20 sep, 2011 19:34

superman
Elev

Avatar


Jinx, jag tycker att Ginny/Harry är bra i böckerna men i filmerna - Dan och Bonnie har verkligen ingen kemi alls.
Vad gillar du inte med Lily/James?
Harry/Luna känns lite för... han är en för fantasilös människa för att kunna leva med henne enligt mig. Lily/Snape tycker jag inte. Det är lite som att hon är svart och han går runt och kallar alla andra svarta för "neger" förutom henne, som han älskar. Harry/Hermione funkar inte så bra på egen hand tror jag. Det verkar inte så i böckerna i alla fall. Som när Ron försvinner, dom snackar inte alls. Ron/Luna, njaaa. Ron tycker Luna snackar bullshit, han respekterar inte hennes "tro" för fem öre. Jag tror inte någon av dom skulle må bra av det förhållandet.
Dumbledore/Grindelwald shippar jag hårt

20 sep, 2011 19:44

1 2 3 ... 9 10 11 12 13

Forum > Harry Potter > favorit par?

Du får inte svara på den här tråden.