favorit par?
Forum > Harry Potter > favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Dramione! Och Lily & Severus...♥
Jaha. 11 sep, 2011 17:47 |
|
Borttagen
|
ron och hermione! ♥
11 sep, 2011 18:27 |
|
NinaE
Elev |
Lupin och Tonks ♥ Harry and Ginny!♥
15 sep, 2011 18:14 |
|
contessa
Elev |
Tycker om alla, typ..
When nothing goes right, go left. 15 sep, 2011 18:18 |
|
Johannai
Elev |
Ginny och Harry, definitivt!
Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind. 15 sep, 2011 20:39 |
|
Borttagen
|
Har nog skrivit här förrut, men det skadar aldrig att skriva igen.
Jag är hardcore Neville/Luna och Fred/Hermione shipper. Annars tycker jag om James/Lily, Ginny/Dean och några till. :3 15 sep, 2011 20:47 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Jag gillar alla par ♥♥
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 15 sep, 2011 21:01 |
|
Borttagen
|
Jag vill bara kräkas på Harry/Ginny. Delvis är det nog filmernas fel, Bonnie som spelar Ginny är sämst och alla hennes och Daniels scener känns väldigt awkward.
Är inte ett jättestort fan av Lily/James heller... Herregud vilket illojalt HP-fan jag är, fast jag uppfattar inte mig själv som det... Par jag skulle gilla är Harry/Luna, Ginny/Neville, Lily/Snape och sist men inte minst Dumbledore/Grindewald. Harry/Hermione kunde också fungera, eller kanske Ron/Luna. Existerande par som jag gillar är Tonks/Remus och George/Angelina. Vänta, Hagrid och madame Maxime också... 15 sep, 2011 22:10 |
|
James Black
Elev |
20 sep, 2011 19:34 |
|
superman
Elev |
Jinx, jag tycker att Ginny/Harry är bra i böckerna men i filmerna - Dan och Bonnie har verkligen ingen kemi alls.
Vad gillar du inte med Lily/James? Harry/Luna känns lite för... han är en för fantasilös människa för att kunna leva med henne enligt mig. Lily/Snape tycker jag inte. Det är lite som att hon är svart och han går runt och kallar alla andra svarta för "neger" förutom henne, som han älskar. Harry/Hermione funkar inte så bra på egen hand tror jag. Det verkar inte så i böckerna i alla fall. Som när Ron försvinner, dom snackar inte alls. Ron/Luna, njaaa. Ron tycker Luna snackar bullshit, han respekterar inte hennes "tro" för fem öre. Jag tror inte någon av dom skulle må bra av det förhållandet. Dumbledore/Grindelwald shippar jag hårt 20 sep, 2011 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen