Hemligheter kan inte gömmas för alltid
Forum > Fanfiction > Hemligheter kan inte gömmas för alltid
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
*suck*
Jag som längtade så. *ledsen* 3 jan, 2012 19:56 |
|
onlyoliviaa
Elev |
3 jan, 2012 21:00 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Elladora
Jag kände en fruktansvärd smärta i bröstet och jag fick ingen luft. Efter en stunds hostande fick jag äntligen ner luft i lungorna igen. Draco stod och dunkade mig i ryggen. Jag höll upp ena handen för att visa att det räckte, att jag hade vaknat. Dunkandet i ryggen upphörde och han vände mig mot sig. Hans ögon var oroliga men när hans att jag mådde bra log hon av lättnad. ”Jag sa ju att jag inte borde ha lämnat dig ensam.” sa han och drog mig närmare mig. Det ett tag innan jag insåg att han kramade mig. Jag lät armarna hänga löst längs sidorna men han släppte mig inte. Vi satt fortfarande i badkaret men vattnet var borta. Både jag och Draco var helt blöta, våra kläder också. Han fortsatte krama mig innan han till slut släppte mig. Han sträckte sig efter sin trollstav som låg på golvet bredvid badkaret. Ännu en gång fyllde han badkaret med varmt vatten, men den här gången var det fyllt av bubblor. ”Jag respekterar att du vill bada själv, men jag tänker inte lämna dig och riskera att du svimmar igen.” sa han och smekte min kind med tummen. ”Kan du acceptera att jag stannar här?” frågade han och drog undan sin hand från mig. Jag nickade bistert, jag visste att jag inte kunde övertala honom att gå. Jag hade inte heller någon chans att tvinga honom med våld. Han hade en trollstav, han var starkare än mig och han riskerade inte att svimma varenda gång han ansträngde sig. Han log belåtet och började knäppa upp knapparna på sin skjorta innan jag drog undan hans hand. ”Vad gör du?” utbrast jag. ”Jag tänker inte bada med kläderna på om du trodde det.” sa han och fortsatte knäppa upp skjortan. ”Jag trodde att det var jag som skulle bada, inte du.” sa jag argt. ”Badkaret är stort nog åt oss båda. Jag håller mig på den här sidan och du på den andra.” Han hade rätt om att badkaret var stort nog för två personer. Jag backade bort från honom så långt bort jag kunde. Jag blev nöjd när jag kunde sitta där utan att riskera att nudda honom. Han hade fått av sig sin skjorta och var i full gång med att få av sig de blöta byxorna. Han verkade ha problem med att få av dem, byxorna satt som fastklistrade vid hans kropp. ”Kollar du in min kropp?” Jag vände hastigt bort blicken från Dracos kropp till hans ansikte. Han flinade brett och lyckades få av sig byxorna. Jag hoppades att han hade kalsonger på sig men det gick inte att se med alla bubblor. ”Nej.” sa jag snabbt. ”Gillar du vad du ser då?” frågade han och hans leende blev bredare. Jag sänkte blicken till hans mage. Jag kunde inte förneka att han hade snygg kropp. Han var lång, smal och hade muskler. Inte så mycket muskler att han såg för muskulös ut, bara tillräckligt för att inte se tunn ut. Han hade ett vackert ansikte, det var inte helt perfekt men han passade i det. Men jag tänkte inte erkänna att jag satt här och attraherades av honom. ”Det är inget fel med din kropp.” svarade jag undvikande och vände mig om så att jag satt med ryggen mot honom. Han skrattade bakom mig, jag förstod inte vad han tyckte var så roligt i den här situationen. Jag tog tag i kanten på tröjan och drog den över huvudet, Draco drog efter andan bakom mig. Jag kunde gissa vad han nyss hade fått syn på. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 3 jan, 2012 21:06 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeer!!!
den är jättebra!!! *bevakar!!* hej hej! :) 3 jan, 2012 21:15 |
|
AndromedaBlack
Elev |
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 3 jan, 2012 21:16 |
|
nilla10
Elev |
varsågod
hej hej! :) 3 jan, 2012 21:19 |
|
Borttagen
|
Braaaa!!!
Längtar tills du skriver mer. 3 jan, 2012 21:23 |
|
Lills
Elev |
3 jan, 2012 21:30 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Nu blev jag riktigt riktigt nyfiken här. Jag vill veta vad som händer.
Meeera! Åtminstone ett liiitet kort kapitel till ikväll? Snääälla? 3 jan, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Nu blev jag riktigt riktigt nyfiken här. Jag vill veta vad som händer. Meeera! Åtminstone ett liiitet kort kapitel till ikväll? Snääälla? Ja,kom igen!!! SNÄLLA!!!!!! 3 jan, 2012 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen