The Walking Dead
Forum > Off Topic > The Walking Dead
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1 apr, 2013 11:34 |
|
Borttagen
|
Så, eh. Here I am. Har länge funderat på att börja se TWD så... tell me. Varför ska jag göra det, enligt er? För att jag misstänker att jag faktiskt kommer börja titta på den.
1 apr, 2013 11:34 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tittar inte på många andra TV-serier utom den här, så kan liksom inte jämföra hur den är till någon annan mainstream TV-serie...Så, eh. Here I am. Har länge funderat på att börja se TWD så... tell me. Varför ska jag göra det, enligt er? För att jag misstänker att jag faktiskt kommer börja titta på den. Det är en zombieserie som handlar om en zombieapokalyps. Men tanken är inte att den ska handla om att skjuta zombies som dyker upp runt varje hörn, utan serien handlar om karaktärernas överlevnad och hur de förändras av det här, vilket jag tycker är väldigt intressant. (at the same time, har faktiskt inte sett en enda zombiefilm förut) Sedan är den väldigt välgjord också. Det är väl mest därför jag tittar på serien.
1 apr, 2013 11:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Jag tittar inte på många andra TV-serier utom den här, så kan liksom inte jämföra hur den är till någon annan mainstream TV-serie...Så, eh. Here I am. Har länge funderat på att börja se TWD så... tell me. Varför ska jag göra det, enligt er? För att jag misstänker att jag faktiskt kommer börja titta på den. Det är en zombieserie som handlar om en zombieapokalyps. Men tanken är inte att den ska handla om att skjuta zombies som dyker upp runt varje hörn, utan serien handlar om karaktärernas överlevnad och hur de förändras av det här, vilket jag tycker är väldigt intressant. (at the same time, har faktiskt inte sett en enda zombiefilm förut) Sedan är den väldigt välgjord också. Det är väl mest därför jag tittar på serien. Jag vet lite om den, min kille tittar på den. Men jag har aldrig liksom... börjat. Så nu tänker jag göra det, faktiskt! 1 apr, 2013 11:45 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: Do it. Man blir verkligen fast.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Jag tittar inte på många andra TV-serier utom den här, så kan liksom inte jämföra hur den är till någon annan mainstream TV-serie...Så, eh. Here I am. Har länge funderat på att börja se TWD så... tell me. Varför ska jag göra det, enligt er? För att jag misstänker att jag faktiskt kommer börja titta på den. Det är en zombieserie som handlar om en zombieapokalyps. Men tanken är inte att den ska handla om att skjuta zombies som dyker upp runt varje hörn, utan serien handlar om karaktärernas överlevnad och hur de förändras av det här, vilket jag tycker är väldigt intressant. (at the same time, har faktiskt inte sett en enda zombiefilm förut) Sedan är den väldigt välgjord också. Det är väl mest därför jag tittar på serien. Jag vet lite om den, min kille tittar på den. Men jag har aldrig liksom... börjat. Så nu tänker jag göra det, faktiskt!
1 apr, 2013 11:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Do it. Man blir verkligen fast. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Jag tittar inte på många andra TV-serier utom den här, så kan liksom inte jämföra hur den är till någon annan mainstream TV-serie...Så, eh. Here I am. Har länge funderat på att börja se TWD så... tell me. Varför ska jag göra det, enligt er? För att jag misstänker att jag faktiskt kommer börja titta på den. Det är en zombieserie som handlar om en zombieapokalyps. Men tanken är inte att den ska handla om att skjuta zombies som dyker upp runt varje hörn, utan serien handlar om karaktärernas överlevnad och hur de förändras av det här, vilket jag tycker är väldigt intressant. (at the same time, har faktiskt inte sett en enda zombiefilm förut) Sedan är den väldigt välgjord också. Det är väl mest därför jag tittar på serien. Jag vet lite om den, min kille tittar på den. Men jag har aldrig liksom... börjat. Så nu tänker jag göra det, faktiskt! Jag frågade min mor (som för övrigt är en freak när det kommer till olika tv-serier) och hon sa samma sak. Hon tyckte jag borde börja kolla XD I SHALL THEN! Tack! 1 apr, 2013 11:50 |
|
Borttagen
|
InspiredPsycho
Ser att du redan har fått förklarat för dig från flera olika håll att du borde se den, och det tycker jag absolut att du ska göra! Är nästan helt hundra på att du inte kommer ångra dig, det är en jätteawesome serie, även för mig som lätt blir rädd och äcklad av zombiesar, fast det har gått över nu efter att ha sett tre säsonger. -------------- Angående det senaste/sista avsnittet: Spoiler: Tryck här för att visa! 1 apr, 2013 11:58
Detta inlägg ändrades senast 2013-04- 1 kl. 11:59
|
|
Borttagen
|
Ekkiis
Jag tror också att jag kommer tycka om den. Med tanke på att det är zombies dessutom, så 1 apr, 2013 11:59 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Daryl survived!
såg avsnittet i morse och var panikslagen för att jag var livrädd för att Daryl skulle dö så man är väldigt lättad. Spoiler: Tryck här för att visa! MEN HUR SKA JAG STÅ UT TILLS SÄSONG 4 KOMMER?! VILL SE DEN NU!
1 apr, 2013 13:02 |
|
Borttagen
|
Whaaat :O Carol? :'O Men men Daryl och hon har ju en jättegullig relation med varandra och ba what nej varför då :O 1 apr, 2013 13:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen