Fjortistider.
Forum > Off Topic > Fjortistider.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Raewa
Elev |
Alltså jag försökte vara, men kunde verkligen inte. Jag var bara i konstigt umgänge då, fast jag gillar fortfarande personen som jag var med då
Im awesome 15 dec, 2011 13:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: De försöker säga det, men det är de såklart inte. Ingen fjortis är coolare än HP-fans Absolut inte, HP-fans är typ höjden av coolhet Skrivet av Borttagen: Det tycker jag med... det var några på min skola förr, som bara gick runt och snackade så högt att alla hörde dem, att de "låg med den där killen i helgen" och att de söp som fan osv O.o hallå, ni är fortfarande 11-12 >.< Ja, ojj vad coola dom är... Är man 11-12 ska man varken supa eller ligga med någon, man håller fan fortfarande på att utvecklas hur mycket som helst >.< Ah, visst är vi? Och ja, förr i tiden var det så att tjejer/killar runt 12 fortfarande lekte osv. Nu ska de supa osv O.O helt sjukt. Ja, vart har barnens fantasi till lekar tagit vägen? ^.^ 15 dec, 2011 13:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja, vart har barnens fantasi till lekar tagit vägen? ^.^ Precis! :o När jag var tolv hade jag en koja på gården, som min bror bygge åt mig, och lekte där xD 15 dec, 2011 13:30 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja, vart har barnens fantasi till lekar tagit vägen? ^.^ Precis! :o När jag var tolv hade jag en koja på gården, som min bror bygge åt mig, och lekte där xD Vart fantasin tagit vägen? Jag har nog fått en överdos... Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 15 dec, 2011 13:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja, vart har barnens fantasi till lekar tagit vägen? ^.^ Precis! :o När jag var tolv hade jag en koja på gården, som min bror bygge åt mig, och lekte där xD Vart fantasin tagit vägen? Jag har nog fått en överdos... En överdos är bättre än ingen fantasi alls, imo. 15 dec, 2011 13:35 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja, vart har barnens fantasi till lekar tagit vägen? ^.^ Precis! :o När jag var tolv hade jag en koja på gården, som min bror bygge åt mig, och lekte där xD Vart fantasin tagit vägen? Jag har nog fått en överdos... En överdos är bättre än ingen fantasi alls, imo. Know, man kan aldrig få för mycket! :3 Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 15 dec, 2011 13:37 |
|
Borttagen
|
^ indeed :3
15 dec, 2011 13:40 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av expelliarmus: Är det bara jag som tycker att det är tragiskt att 11-12 åringar har haft sina fjortisperioder redan..? Kom igen, ni är fortfarande barn...... Det är riktigt hemskt, ja. När jag och mina kompisar var elva-tolv lekte vi häst! Öppet på skolgården utan att skämmas! Och vi var fan coolast på hela skolgården. (Liten skola, men ändå! xD) "we live together, and harry does all the cooking." 15 dec, 2011 13:50 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av IamAK: alltså förlåt men ni som nu var "fjortisar", hur tänkte ni?! tyckte ni det var snyggt eller ville ni bara vara som dom flesta eller vad var det som fick er att plötsligt ändra på er? det jag tycker är sjukt är att dom flesta ändå var ganska unga då, och jag fattar inte hur ett barn plötsligt kommer på att hon vill använda mycket mascara och foundation t.ex. när jag var i den åldern brydde jag mig knappt om mitt utseende, speciellt inte om "mode" och smink. nån som kan svara på detta?!?! jag vet att svaret kan vara självklart men vill höra vad alla har att säga. och om ni nu säger grupptryck, varför drogs ni med? jag som aldrig har fallit för grupptryck har väldigt svårt att fatta det. 15 dec, 2011 15:27
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-15 kl. 15:30
|
|
Siria
Elev |
Jag har aldrig varit fjortis, har alltid vart nörden som klär sig som jag vill. :3
15 dec, 2011 15:30 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen