Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vilket elevhem skulle du blivit igentligen?

Forum > Harry Potter > vilket elevhem skulle du blivit igentligen?

1 2 3 ... 9 10 11
Användare Inlägg
Wilei
Elev

Avatar


Ravenclaw c:

7 mar, 2013 18:34

Lillan Potter
Elev

Avatar


Gryffindor! Jag blev överlycklig!

7 mar, 2013 18:44

PureSlytherin
Elev

Avatar

+1


Jag blev i Gryffindor.

whut? Detta kan inte stämma, haha. Jag är så långt ifrån en gryffindorare man kan vara, typ.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F11a7d12ec67d2d9d2dccf1f22be5c707%2Ftumblr_nfcbhxdeUI1sg49umo1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.skyrock.net%2F4849%2F79254849%2Fpics%2F3310227674_1_6_uOWgnfHN.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2FDIDWkZDhdscbm%2Fgiphy.gif

7 mar, 2013 19:08

-Hermione_Granger-
Elev

Avatar


På den tiden när jag blev medlem ville jag att jag skulle vara i Gryffindor, så jag tog alla Gryffindorsvaren (Harry var min största förebild. Typ.)
Ja, i alla fall så skulle jag ha hamnat i Hufflepuff. Enligt Mugglis då. Men jag tycker själv att jag är en äkta Gryffindorare. Heh.

regnbåge

7 mar, 2013 19:25

Borttagen

Avatar


Jag hamnade i Gryffindor. Äsch, jag är Slytherinare ut i fingertopparna.

8 mar, 2013 16:23

Borttagen

Avatar


SLYTHERIN. Fast det var ganska jämt mellan alla elevhem.

8 mar, 2013 18:10

The Daily Prophet
Elev

Avatar


Slytherin - 13
Ravenclaw - 9
Gryffindor - 8
Hufflepuff - 8


:O
Jag som trodde att jag var Ravenclaware
Och det är ganska konstigt att testet säger att Hufflepuff vara ett av de elevhem som skulle passa mig minst, jag är ju Hufflepuffare här på mugglis.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2Fsvl7if.jpg

8 mar, 2013 18:38

Borttagen

Avatar


YAAAAY!
Jag blev en stolt Hufflepuff! Som jag ville bli! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

8 mar, 2013 19:02

Belle
Elev

Avatar


Gryffindor - 12
Ravenclaw - 11
Slytherin - 10
Hufflepuff - 9

LOLOLOLOL har ALDRIG hamnat i Gryffindor förut, fast det var ju jävligt jämt.

I'll be flying on my broomstick...

8 mar, 2013 20:19

Borttagen

Avatar


Ravenclaw - 14
Gryffindor - 12
Hufflepuff - 10
Slytherin - 7

Okej Ravenclaw, det kan funka, känner att jag skulle kunna passa i det elevhemmet ibland. Men Gryffindor som tvåa? Det trodde jag inte!

Egentligen är jag nog en kombination av Ravenclaw och Hufflepuff. Skulle nog passa lika bra i båda elevhemen tror jag.



8 mar, 2013 20:59

1 2 3 ... 9 10 11

Forum > Harry Potter > vilket elevhem skulle du blivit igentligen?

Du får inte svara på den här tråden.