Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja det gör de,men de passar bäst i kort hår.
27 jan, 2012 16:51 |
|
Lissie Loppy
Elev |
27 jan, 2012 17:14 |
|
Expecto-Patronum
Elev |
jag tycker det
27 jan, 2012 17:22 |
|
superdupermikaelah
Elev |
31 jan, 2012 13:42 |
|
Borttagen
|
Nope, de ska ha kort hår som de har i d två första och de sista filmerna.
12 feb, 2012 19:39 |
|
Filippus
Elev |
kändes väldigt konstigt när fyran kom ut, (nästan) alla killar har ju långt hår o.o
du hör det du vill höra! 13 feb, 2012 08:35 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Ja! Det gör dom!
13 feb, 2012 08:39 |
|
Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: DE skase ut som de gör i 7:an! This^^ 13 feb, 2012 10:43 |
|
Borttagen
|
De är alltid lika snygga
13 feb, 2012 13:50 |
|
Borttagen
|
Moped, de ska ha kort hår.
13 feb, 2012 14:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen