Gymnasiemässan i Älvsjö.
Forum > Off Topic > Gymnasiemässan i Älvsjö.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^Ja, skit många gymnasium som jag missa ju :<
SES DÄR 25 nov, 2011 22:54 |
|
Enchanted
Elev |
Jag ska försöka vara där senast tolv
25 nov, 2011 23:14 |
|
Borttagen
|
Damn vi åker ju tolv? xD HUR ORKAR DU ÅKA SÅ TIDIGT?! O.O 26 nov, 2011 10:38 |
|
Borttagen
|
Min äldre syrra ska sjunga där : ] Hon åker typ jätte snart : )
26 nov, 2011 10:40 |
|
Borttagen
|
^Min kompis pojkväns syster ska också sjunga där c:
26 nov, 2011 10:48 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen