Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Gymnasiemässan i Älvsjö.

Forum > Off Topic > Gymnasiemässan i Älvsjö.

1 2 3 ... 8 9 10
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


^Ja, skit många gymnasium som jag missa ju :<

SES DÄR

25 nov, 2011 22:54

Enchanted
Elev

Avatar


Jag ska försöka vara där senast tolv

25 nov, 2011 23:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Enchanted:
Jag ska försöka vara där senast tolv

Damn vi åker ju tolv? xD HUR ORKAR DU ÅKA SÅ TIDIGT?! O.O

26 nov, 2011 10:38

Borttagen

Avatar


Min äldre syrra ska sjunga där : ] Hon åker typ jätte snart : )

26 nov, 2011 10:40

Borttagen

Avatar


^Min kompis pojkväns syster ska också sjunga där c:

26 nov, 2011 10:48

1 2 3 ... 8 9 10

Forum > Off Topic > Gymnasiemässan i Älvsjö.

Du får inte svara på den här tråden.