Konstiga matvanor!
Forum > Off Topic > Konstiga matvanor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag KAN. men tycker det är ekligt att äta på typ korv. I typ såser fungerar det bra.Kan inte äta senap. Nej nej nej! :O
20 nov, 2011 10:15 |
|
Borttagen
|
En f.d. kompis morfar lägger ketchup på allt, på gröt, på potatis, på sallad, på allt XD
"Och förövrigt anser jag att Gryffindor kickar de andra elevhemmens små rumpor" 20 nov, 2011 10:17 |
|
Wingla
Elev |
20 nov, 2011 10:37 |
|
Ladusvalan
Elev |
Keso med frysta, tinade hallon och kanel.
Jag äter det inte så ofta, men tydligen är det nån slags GI-efterrätt, som faktiskt är rätt god! 20 nov, 2011 10:39 |
|
Borttagen
|
Är det konstigt att hälla massvis med äpplemos på havregrynsgröt innan man äter det? :s
20 nov, 2011 17:12 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Inte alls! Havregrynsgröt med äppelmos är typ det bästa som finns! (eller jag kanske ska säga äppelmos med havregrynsgröt? :$)
20 nov, 2011 17:39 |
|
Borttagen
|
Jag äter chips och chokladglass. Eller, gammaldags vaniljglass med hur mycket oboypulver som helst, och så doppar man sourcream/onion chips i. SÅ JÄVLA GÖTT
20 nov, 2011 17:41 |
|
Borttagen
|
Jag fryser kaffe till isbitar och slickar på dom.
20 nov, 2011 17:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: ^ Inte alls! Havregrynsgröt med äppelmos är typ det bästa som finns! (eller jag kanske ska säga äppelmos med havregrynsgröt? :$) Heh, samma här. :s En stor burk äpplemos = två portioner gröt. Ehehe. :3 20 nov, 2011 18:26 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte om det räknas som konstig matvana, men jag äter nästan aldrig frukost
20 nov, 2011 18:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen