Vad vill du?
Forum > Off Topic > Vad vill du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Göra Chai latte, får gå och göra det snart
10 nov, 2011 18:13 |
|
Ascendio
Elev |
Jag vill flytta till Stockholm, bli skådespelare och sedan flytta till Great Brittain!
Tom Felton, really beautiful.
10 nov, 2011 18:14 |
|
Borttagen
|
Jag vet att jag inte vill få elaka kommentarer utan anledning iallfall. Fick ett meddelande(här på mugglis) av nån jag aldrig sett förut, och blev kallad bitch. Alltså, jag förstår inte vad jag har gjort för fel mot den personen.
12 nov, 2011 16:48 |
|
Elley
Elev |
12 nov, 2011 16:50 |
|
seamus
Elev |
12 nov, 2011 16:57 |
|
emeper
Elev |
Jag vill att det ska bli sommar!!
Läs min fanfic ;) http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=4282&page=31#forum.php?topic=4282&page=1 Eller fanfiction.net/s/8036811/1 12 nov, 2011 17:20 |
|
Eilonwy
Elev |
Jag vill för mycket. Jag vill ha skrivit färdigt eller ligga före med min nano, jag vill ha en pojkvän, jag vill komma in i kammarkören och jag vill vara så naturligt smart att jag får A+ på alla prov utan att plugga.
(jag älskar att det alltid känns som om sakerna ska gå i uppfyllelse när man skriver dem såhär!) Even the darkest night will end and the sun will rise 12 nov, 2011 17:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av emeper: Jag vill att det ska bli sommar!! Vi har ju redan haft sommar i år! Jag vill ha jul och snö! :-) 12 nov, 2011 17:29 |
|
Eilonwy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av emeper: Jag vill att det ska bli sommar!! Vi har ju redan haft sommar i år! Jag vill ha jul och snö! :-) Åh, jag vill ha jul också ... dammit, jag vill att det ska vara andra dagen på jullovet, då man julbakar :'D Kort sagt: jag vill julbaka. Even the darkest night will end and the sun will rise 12 nov, 2011 17:33 |
|
vevve_puff
Elev |
att det ska bli jul och snö
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 12 nov, 2011 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen