Hur gör man?
Forum > Off Topic > Hur gör man?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hur gör man en sånhär ½, fast tre fjärdedelar istället?.. Har börjat på en fanfiction på en annan sida, och behöver veta. D:
1 nov, 2011 19:10 |
|
luckyBella
Elev |
1 nov, 2011 19:12 |
|
Borttagen
|
Hmm, aa, så skulle jag nog iofs kunna göra. Haha, tänkte inte på det. Tack. :3 1 nov, 2011 19:15 |
|
Borttagen
|
arnas kan du bara kopiera ¾
1 nov, 2011 19:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack arnas kan du bara kopiera ¾ EDIT: Istället för att skapa en ny tråd/leta upp en så bestämde jag mig för att fråga direkt i den här tråden istället. Vad heter 'Elevhemspokalen' på engelska? Hjäälp. 2 nov, 2011 22:12 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tack arnas kan du bara kopiera ¾ EDIT: Istället för att skapa en ny tråd/leta upp en så bestämde jag mig för att fråga direkt i den här tråden istället. Vad heter 'Elevhemspokalen' på engelska? Hjäälp. House cup without something there is no nothing 2 nov, 2011 22:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Åh, tack så mycket! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tack arnas kan du bara kopiera ¾ EDIT: Istället för att skapa en ny tråd/leta upp en så bestämde jag mig för att fråga direkt i den här tråden istället. Vad heter 'Elevhemspokalen' på engelska? Hjäälp. House cup 2 nov, 2011 22:19 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
alt + 0190 = ¾
alt + 0188 = ¼ All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 2 nov, 2011 22:29 |
|
Borttagen
|
Va? :o
Ska jag hålla in 'alt' och sen klicka på dom siffrorna i den ordningen eller? 3 nov, 2011 10:11 |
|
Bugglan
Elev |
Åh, tack för tipset Cinnamonagouti!
Först fattade jag ingenting, men det funkade bara om man tryckte på de där siffrorna till höger. 3 nov, 2011 10:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen