Är det bara jag som älskar Jurassic Park?
Forum > Off Topic > Är det bara jag som älskar Jurassic Park?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
hejhej sökfunktionen är dum så jag hittar ingen annan tråd, om det finns så lås denna^^
Well, som rubriken sa... Spoiler: Klicka inte på spoilern om du är rädd för dinosaurier... Tryck här för att visa! ![]()
1 nov, 2011 18:15 |
|
Borttagen
|
Filmerna är väl okej x)
1 nov, 2011 18:17 |
|
Borttagen
|
nej, jag gillar jurassic park!
1 nov, 2011 18:18 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag ÄLSKAR Jurassic Park, i alla fall första filmen, och boken. Jag älskar verkligen hela det universet, och jag älskarälskar Jurassic Park-delen på Islands of Adventure för den är såå bra, liksom, WwoHP-bra.
without something there is no nothing 1 nov, 2011 18:25 |
|
Sikelvargen
Elev |
tycker att filmerna är bra men det var länge sen jag såg dom.
jag älskar vargar!och katter!och julen! 1 nov, 2011 21:53 |
|
Ida S
Lärare |
Jag älskar också Jurassic Park!! Men nu var det tyvärr alltför länge sen jag såg filmerna... Dinosaurier FTW ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 1 nov, 2011 21:55 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
2 nov, 2011 06:49 |
|
NinaE
Elev |
jag gillar jurassic park .
2 nov, 2011 13:35 |
|
Li
Biträdande rektor |
Filmerna baseras på en bokserie without something there is no nothing 2 nov, 2011 13:38 |
|
adliitam
Elev |
2 nov, 2011 14:04 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen