Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

phineas och ferb

Forum > Off Topic > phineas och ferb

1 2
Användare Inlägg
jutte10
Elev

Avatar


alla ni som läser detta kanske tycker att jag är töntig men jag gillar facktist phineas och ferb. gillar ni det

im harry potter school its for losers

1 nov, 2011 16:56

Borttagen

Avatar


NABBDJURET PERRY ♥

1 nov, 2011 16:57

baramin
Elev

Avatar


GITCHE-GITCHE-GOO MEANS THAT I LOVE YOU!

Världens bästa program. ♥

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

1 nov, 2011 16:58

Borttagen

Avatar


onte världens bästa, mmen det är bra! (fast inte bättre än HARRY POTTER!!!!!)

1 nov, 2011 18:16

cisssi7
Elev

Avatar


det är väl ok...

1 nov, 2011 18:21

Ginnyy
Elev

Avatar


Världens absolut bästa program!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

1 nov, 2011 19:09

Borttagen

Avatar


Ja jag är nog lite för gammal för det men man jag måste medge att jag gillar näbbdjuret Perry

1 nov, 2011 19:17

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ja jag är nog lite för gammal för det men man jag måste medge att jag gillar näbbdjuret Perry

Man kan inte blir för gammal för Phineas och Ferb! Jag är 17..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

1 nov, 2011 19:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Borttagen:
Ja jag är nog lite för gammal för det men man jag måste medge att jag gillar näbbdjuret Perry

Man kan inte blir för gammal för Phineas och Ferb! Jag är 17..


jag pratar inte om ålder

1 nov, 2011 19:21

Borttagen

Avatar


Nej usch

1 nov, 2011 19:21

1 2

Forum > Off Topic > phineas och ferb

Du får inte svara på den här tråden.