Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

min familj <3

Forum > Off Topic > min familj <3

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vi ahr äntligen enats om ett spel vi skall spela. Efter ytterligare en kvart har vi äntligen samlats. Då kommer vi på att ingen kan reglerna XDDD

google ♥

30 okt, 2011 19:13

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Hahahaha awesome!

Jag saknade dig i helgen (ps. Du och din syster är så jäkla lika på många olika vis. Det är fiiiiint ♥)

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

30 okt, 2011 19:24

Borttagen

Avatar


Jaa! Google för spelregler, det är så typiskt oss! Och att vi blir avbrutna av minst femtio telefonsamtal och jag som svär för att mina vantar jag stickar inte blir bra XD

Åhh, jag funderade in i det sista på en spontanresa, men sedan måste jag slänga en massa pengar på en ny adapter, och blä. Jag saknade att inte vara där! ♥ (ps vi är inte alls lika!!!)

30 okt, 2011 19:35

Forum > Off Topic > min familj <3

Du får inte svara på den här tråden.