Nervig, nervig.
Forum > Off Topic > Nervig, nervig.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nanyria
Elev |
Flyttar hemifrån imorrn till min fina lilla lägenhet och är vid det här laget vääääldigt nervig haha. Flyttbilen hyr vi imorgon från och med klockan 11! Inte klar med packandet! Aaah!
29 okt, 2011 21:25 |
|
Borttagen
|
Åh vad roligt! Det måste vara galet nervöst men spännande också va? :3
29 okt, 2011 21:26 |
|
kinshaw
Elev |
29 okt, 2011 21:27 |
|
IamAK
Elev |
hade nog jag också varit xD men lycka till eller nåt
29 okt, 2011 21:29 |
|
Enchanted
Elev |
Vad kul men ändå nervöst
29 okt, 2011 21:31 |
|
Borttagen
|
ah, vad kul
Hoppas allt går bra 29 okt, 2011 21:46 |
|
Nanyria
Elev |
Ajo, enda negativa är väll att lyckas få ihop det med mat och grejer med endast studiebidrag att tillgå... men det ska nog lösa sig till slut! Haha
29 okt, 2011 22:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen