Lösnaglar!
Forum > Off Topic > Lösnaglar!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har lösnaglar just nu och det tar typ tusen år att skriva
29 okt, 2011 12:57 |
|
Borttagen
|
Jag har korta korta korta naglar. Nösnaglar är något jag aldrig testat och högst troligt aldrig kommer testa :O
29 okt, 2011 13:01 |
|
Borttagen
|
Första gången jag har lösnaglar och jag kan typ inte göra någonting
29 okt, 2011 13:38 |
|
Smile
Elev |
Har hört att det inte är bra att använda lösnaglar man köper på t.ex. Åhléns, vet inte riktigt varför men det har typ något med huden att göra
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
29 okt, 2011 13:43 |
|
Borttagen
|
åh, ja, jag kan inte ha det. Tränar kampsport - måste ha korta naglar, spelar piano - måste ha korta naglar, utbildar mig till matros - praktiskt att ha korta naglar!
29 okt, 2011 13:43 |
|
Knizzlare
Elev |
Kul att du gjort en tråd Mia!
Men iaf, så var det för mig med första gången, och det var den enda gången också (hittills iaf), det var så jobbigt xD Men kan du inte lägga upp bild på dom? ![]()
29 okt, 2011 13:46 |
|
Dramione99
Elev |
Jag har aldrig haft lösnaglar, och jag har aldrig haft en tanke på att prova det heller!
29 okt, 2011 14:03 |
|
soratanaka
Elev |
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 okt, 2011 14:05 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av soratanaka: Jag har tillräckligt långa naglar så jag behöver inte ens använda sådant. ![]() lol Lyllo :o ![]()
29 okt, 2011 14:06 |
|
soratanaka
Elev |
Knizzlare; Gör jävligt ont att bryta dem dock. Har gett upp med att klippa dem varje vecka. De slutar fan aldrig växa
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 okt, 2011 14:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen