Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

helgmorgon! :D

Forum > Off Topic > helgmorgon! :D

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Släpade mig upp vid halvtolv för att äta en välförtjänt frukost.
Helgmorgonar är alltid intressanta. Mor sitter och svär över sin smartphone hon fått med jobbet, som varken hon eller jag förstår ett skit av...(jag har en gammal Nokia själv, hehe..) Jag försöker smått hjälpa henne, smått sätta i mig min blåbärs/hallon müsli, och i bakgrunden spelas ett radioprogramm om en undersökning om att man tar längre tid på sig på toaletten om man tar med sig något att läsa(tidning) följt av en debatt om huruvida man skall få ta emd sig tidningarna på dass på jobbet (agnes goes O.O)



Denna dag skall jag städa mitt rum och plugga lite tror jag. Skulle vilja springa, men har en fot som inte mår helt bra fortfarande =(
Vad skall ni hitta på själva mugglis?

29 okt, 2011 12:15

kinshaw
Elev

Avatar


Hahah vilken fin.... diskussion! Och du borde definitivt inte springa än. Låt fossingen vila lite till (a)

Jag ska deppa över att jag inte är på träffen i stockholm, och .... ja inte göra något alls. Kommer ha en grymt tråkig dag idag känner jag :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lri5e6WZ9f1qctkby.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrhbdiRMjg1qard45o1_500.gif

29 okt, 2011 12:21

Borttagen

Avatar


Ja, sådana radiodebatter kan man tydligen ha med. Jag ser inte ritktigt poängen i det, men sure. Jag skall inte springa, eller gå promenad för den delen D:

Åhja, men min syster är där för mig, typ, så jag antar att hon får representera oss båda För mig kostar det för mycket och är för långt, hon tänkte ändå resa till sthlm så

Nej, men gör det till en kul dag Säger hon som skall städa...

29 okt, 2011 12:28

Borttagen

Avatar


Åh, det finns inget bättre än att vakna på lördagsmorgonen efter en underbar gårdagskväll och se att solen skiner ute!

29 okt, 2011 12:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Åh, det finns inget bättre än att vakna på lördagsmorgonen efter en underbar gårdagskväll och se att solen skiner ute!


Min lördagskväll igår var inte så fantastisk mysig, men trevligt var den verkligen, då jag satt i över en timma och snackade strunt med kinshaw på facebooK! men härligt att din var det!

Vad hade du gör det som gjorde din kväll så underbar?

29 okt, 2011 12:53

Borttagen

Avatar


Åh, jag älskar helgmorgonar. Ännu bättre: Jag har höstlov som precis har börjat!

29 okt, 2011 13:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Åh, jag älskar helgmorgonar. Ännu bättre: Jag har höstlov som precis har börjat!


jag har lov till den 29 november! Så det märker jag ingen skillnad på, förutom att vännerna är hemma på dagarna

29 okt, 2011 13:21

Knizzlare
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Åh, det finns inget bättre än att vakna på lördagsmorgonen efter en underbar gårdagskväll och se att solen skiner ute!


Solen skiner inte ute här, men jag hade iaf oxå en underbar gårdagskväll

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F82486a7d24290c82d9ac5db56737c905%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8d16457e566f9d2b88a0c731044fcff9%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o6_250.gif

29 okt, 2011 13:49

Borttagen

Avatar


är i vår stuga sydöstra Norge
inget vatten innomhus. uttedass
värms för tillfället uppav en halnande brasa
jag skulle vela cykla en runda i skogen men jag har för ont

29 okt, 2011 14:01

Borttagen

Avatar


Vaknade ganska tidigt idag, riktigt skönt faktiskt!

Har precis kommit hem från korvgrillning hos grannarna, sen ikväll ska jag och pappa på bio och se Tintin

29 okt, 2011 14:02

1 2 3 4

Forum > Off Topic > helgmorgon! :D

Du får inte svara på den här tråden.