Halloween-planer
Forum > Off Topic > Halloween-planer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lingonbean
Elev |
Hejsan Mugglis!
Ikväll är det Halloween. Och imorgon också. Tror jag, jag har inte så noga koll på det dära. I alla fall så är min plan för kvällen att spela betapet och jaga troll på mugglis. Vad är era planer för Halloween? Ska ni klä ut er till något roligt eller göra något annat kul? Differences of habit and language are nothing at all if our aims are identical and our hearts are open 28 okt, 2011 20:53 |
|
Borttagen
|
^ Åh, spelar du också betapet? :3
Jag tror det är Halloween nästa helg, men who cares1 :3 28 okt, 2011 20:59 |
|
childhoodlight
Elev |
Finns massvis med sådana här trådar, prova sökfunktionen!
I alla fall, Halloween är den 31a oktober, alltså på måndag.
28 okt, 2011 21:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen