En och en halv månad kvar!!!
Forum > Harry Potter > En och en halv månad kvar!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pottergeek
Elev |
Snart är det dags för premiär för den första delen av Deathly Hallows! Jag undrade (efter att ha sett någon här skriva att man har bytt ut skådespelaren som spelade Griphook i första filmen) vilka andra byten som gjorts. I och med att det med största säkerhet kommer bli många karaktärer som återkommer för första gången på många år så undrar jag vilka skådespelare som spelar de karaktärerna. Wood, Ollivander, Dobby m.m.
Vet någon här också om man valt att klippa bort någon bra scen, som det där dumma filmteamet alltid gör (Dumbledore's begravning t ex). Tacksam för svar It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore 2 okt, 2010 09:21 |
|
Oskan
Elev |
Dobby borde väl se ut som vanligt och Ollivander har jag hört ska vara samma skådespelare, men Wood vet jag dock inget om, men man kan ju tycka att det borde vara samma. J.K. Rowling skulle nog ha velat det iaf!
"May the force be equal to mass times acceleration" 2 okt, 2010 09:26 |
|
Borttagen
|
Håll dig uppdaterad på Mugglenet, där får du reda på det mesta. Särskilt om de nya filmerna.
Ollivander spelas av samma skådespelare som innan, Dobby ser dock lite annorlundare ut pga nyare teknik. Det finns bilder på Mugglenet på de flesta nya karaktärerna, exempelvis Bathilda, Runcorn, Grindewald, Gregorovich osv. 2 okt, 2010 09:57 |
|
Pottergeek
Elev |
Skrivet av Borttagen: Håll dig uppdaterad på Mugglenet, där får du reda på det mesta. Särskilt om de nya filmerna. Ollivander spelas av samma skådespelare som innan, Dobby ser dock lite annorlundare ut pga nyare teknik. Det finns bilder på Mugglenet på de flesta nya karaktärerna, exempelvis Bathilda, Runcorn, Grindewald, Gregorovich osv. Nice, jag ska titta där It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore 2 okt, 2010 19:45 |
|
dixan
Elev |
Nyare teknik, my ass. De bästa filmen var de första. jag tänkte länge igår att de nya filmerna på något sätt har förloat sin myighet och anda. Det är fina effekter men inte så mycket mer. Det är smärta!
2 okt, 2010 21:52 |
|
Oskan
Elev |
Åh, ettan är så himla mysig! Måste se om den! ... När jag har tid och vi inte har en massa prov!!! Blir nog först till höstlovet om man ska kunna unna sig den riktigt mkt!
"May the force be equal to mass times acceleration" 3 okt, 2010 00:14 |
|
dixan
Elev |
Jag gjorde det innan, smtidigt som jag gjorde lite matte. Multi-taska är mitt liv!
3 okt, 2010 00:19 |
|
Oskan
Elev |
Men jag håller på att bli man ju, jag kan bara göra 1½ saker samtidigt och snart inte ens det ju (sh)
"May the force be equal to mass times acceleration" 3 okt, 2010 00:20 |
|
dixan
Elev |
HAHAHAH, nej det är ju klart, du är ju trollkarsmyndig och trollstavsbärare. Jag är mer som en husalf
3 okt, 2010 00:23 |
|
Oskan
Elev |
Då får du börja klä dig i gamla sunkna örngott också! Det hade varit en rolig syn
"May the force be equal to mass times acceleration" 3 okt, 2010 01:04 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen