Halloween på måndag
Forum > Off Topic > Halloween på måndag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
juliajedward
Elev |
Här kan man skriva om vad man ska göra på halloween
Diggeli ding ding ding här glider JULIA in 28 okt, 2011 18:19 |
|
Tonkss
Elev |
Det finns redan en sån här tråd (http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=9823&page=1#forum.php?topic=9248) där man kan diskutera allt som har med Halloween att göra, vad man ska ha för kläder osv. :>
Men i alla fall, vi ska nog ha en mys kväll hemma med massor Halloween filmer och godis! ♥
28 okt, 2011 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen