Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

"Utbytesstudent"

Forum > Off Topic > "Utbytesstudent"

Användare Inlägg
moii
Elev

Avatar


Hej, idag åkte tyvärr våran "utbytesstudent" eller vad man ska kalla det. Vi är ett gäng från Sverige och ett gäng från Bosnien, dom från Bosnien har bott hos oss, och nästa år ska vi åka till Sarajevo och bo hos dom. Det har vart så sjukt roligt, även om de bara varade i en vecka :3

De känns tomt nu när han inte bor hos oss längre, fast lite skönt också... Hahah...

Har ni vart med om något liknande?

~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi!

28 okt, 2011 16:44

Borttagen

Avatar


Min kompis ska åka till USA och leka ''utbytesstudent'' blir irriterad för jag vill oxå åka nånstans...

28 okt, 2011 16:46

IamAK
Elev

Avatar


åh, bosnien. mina föräldrar är därifrån fast nee, har inte varit med om något liknande.

28 okt, 2011 16:50

mellanrum
Elev

Avatar


Min syster hade en spanjorska här det var skönt när hon åkte, fast jag var inte med henne så mycket

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsnesfVGVK1qbteqxo2_500.gif

28 okt, 2011 17:02

Nintendo64
Elev

Avatar


när jag gick i 9an så läste jag spanska och då kom det ungefär 14 spanjorer till våran skola och pratade med oss... dom var utbytesstudenter med folk på gymnasiet som låg mittemot den skolan jag gick på då, men våran lärare hade fixat dit dom till våran skola ^_^
men vi fattade nada när dom pratade XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi54.tinypic.com%2F2169z.gif “Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”

28 okt, 2011 17:24

Borttagen

Avatar


Jag vill åka som utbytesstuden till Canada eller U.S.A Fast i ett läsår.. hehe!

31 okt, 2011 22:02

Savi
Elev

Avatar


Åh! Massa kärlek till utbytesstudenter! Har ni chansen ta den, att åka är det bästa ni någonsin kan göra. Det ger er erfarenhet i livet samt, förhoppninsvis, en massa nya roliga kontakter.

9:an - Spanien (Alicante) 10 dagar med skolan (kom till oss sen )
9:an - Frankrike (Paris) 1 vecka med skolan (kom till oss sen)
1:an (gym.) - Holland 6 dagar med skolan (kom till oss sen)
Nu - USA med Explorius i 10 månader (Bästa jag någonsin gjort)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

31 okt, 2011 23:20

Borttagen

Avatar


Jag var i tyskland i fem dagar med skolan, och hade en tysk hos mig.
Sedan har jag varit på en resa i Tanzania där vi bodde i familjer med, men de kommer inte hit.
Min syster vad ett år i USA, och jag funderade själv på Australien länge, men valde en utbildning som inte är möjligt att åka som utbytesstudent så ja.. jag hoppade det. Kommer få se världen ändå

31 okt, 2011 23:30

Borttagen

Avatar


Min klass hade ett utbyte med en norsk klass i ettan, vi hade ett klimatarbete (kul -.-' . De höll sig mest för sig själva, tyvärr

1 nov, 2011 09:19

Forum > Off Topic > "Utbytesstudent"

Du får inte svara på den här tråden.