höstlov!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sikelvargen
Elev |
Vad ska du göra på höstlovet?
jag älskar vargar!och katter!och julen! 27 okt, 2011 17:57 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jobba!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 okt, 2011 17:58 |
|
joel9324
Elev |
27 okt, 2011 18:01 |
|
Dracossister
Elev |
27 okt, 2011 18:03 |
|
Sikelvargen
Elev |
Ok
jag älskar vargar!och katter!och julen! 27 okt, 2011 18:05 |
|
Borttagen
|
Ska först på ett HP-event i Uppsala på måndag, sen blir det nog någon fotorunda, gå på en kurs i film och ev. träffa någon kompis!
27 okt, 2011 18:05 |
|
Enchanted
Elev |
Sova över hos kompisar, ha sagan om ringen och star wars maraton, gå på bio, gå på mugglisträff, shoppa m.m.
27 okt, 2011 18:10 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Sova. 8D
Och typ... göra saker med mina kompisar, se på Glee, sova ännu mer och... eh... jag vet inte. D8
27 okt, 2011 18:16 |
|
Borttagen
|
Mugglisträff, slappa, åka ner till Kalmar.
27 okt, 2011 18:22 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Mugglisträff, gå Avada Kedavra eller godis, gå på fotografiska, plugga och förhoppningsvis ha gleemarathon.
27 okt, 2011 18:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen