Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Msp?

Forum > Off Topic > Msp?

Användare Inlägg
inging
Elev

Avatar


Hej är det några här som har Msp?
I sådana fall kan ni väl skriva vad ni heter.
Jag heter inging123

http://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2670756/images/2012/pup_508eee849606ee549bf8d6a5.gif

27 okt, 2011 16:09

Borttagen

Avatar


Msp? Jag har ingen aning om vad det är?

27 okt, 2011 16:27

Dracos Tvillingsyster
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Msp? Jag har ingen aning om vad det är?
Moviestarplanet.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fb6985ca415f52e0bb90d95bc0b8bdb4f%2Ftumblr_mnwskqWtcW1rugdk1o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2F2a1094019f067062eba0121b73077e53%2Ftumblr_inline_mnooy604vS1qz4rgp.gif

27 okt, 2011 16:28

Salazar1
Elev

Avatar


Detta ska väl finnas på Datorer-forumet?

Slytherin Pride

27 okt, 2011 16:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dracos Tvillingsyster:
Skrivet av Borttagen:
Msp? Jag har ingen aning om vad det är?
Moviestarplanet.



Och det går ut på vadå?

27 okt, 2011 16:31

Salazar1
Elev

Avatar


Man skapar en gubbe som går upp i lvl genom att tjäna "fame"-poäng. Det gör man när man spelar spel gör filmer blir "gillad" på sina rum, artbooks och sånt.

Slytherin Pride

27 okt, 2011 16:38

Borttagen

Avatar


haha okej, och vad är skillanden på det og go supermodel?

Det är nu jag känner mig gamal...

27 okt, 2011 16:39

Salazar1
Elev

Avatar


D
Skrivet av Borttagen:
haha okej, och vad är skillanden på det og go supermodel?

Det är nu jag känner mig gamal...
DET vet jag inte!! Fast jag tror inte man skapar filmer på gosupermodel men jag vet ju inte! Har bara Msp och inte GSm

Slytherin Pride

27 okt, 2011 16:42

Minidjuret
Elev

Avatar


Hahahah, jag har båda men har inte varit inne på typ ett år S:


27 okt, 2011 17:13

Forum > Off Topic > Msp?

Du får inte svara på den här tråden.