Msp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
inging
Elev |
Hej är det några här som har Msp?
I sådana fall kan ni väl skriva vad ni heter. Jag heter inging123 http://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2670756/images/2012/pup_508eee849606ee549bf8d6a5.gif 27 okt, 2011 16:09 |
|
Borttagen
|
Msp? Jag har ingen aning om vad det är?
27 okt, 2011 16:27 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
27 okt, 2011 16:28 |
|
Salazar1
Elev |
Detta ska väl finnas på Datorer-forumet?
Slytherin Pride 27 okt, 2011 16:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Borttagen: Moviestarplanet. Msp? Jag har ingen aning om vad det är? Och det går ut på vadå? 27 okt, 2011 16:31 |
|
Salazar1
Elev |
Man skapar en gubbe som går upp i lvl genom att tjäna "fame"-poäng. Det gör man när man spelar spel gör filmer blir "gillad" på sina rum, artbooks och sånt.
Slytherin Pride 27 okt, 2011 16:38 |
|
Borttagen
|
haha okej, och vad är skillanden på det og go supermodel?
Det är nu jag känner mig gamal... 27 okt, 2011 16:39 |
|
Salazar1
Elev |
D
Skrivet av Borttagen: DET vet jag inte!! Fast jag tror inte man skapar filmer på gosupermodel men jag vet ju inte! Har bara Msp och inte GSmhaha okej, och vad är skillanden på det og go supermodel? Det är nu jag känner mig gamal... Slytherin Pride 27 okt, 2011 16:42 |
|
Minidjuret
Elev |
Hahahah, jag har båda men har inte varit inne på typ ett år S:
27 okt, 2011 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen