Vad var det för mat i skolan idag
Forum > Off Topic > Vad var det för mat i skolan idag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sikelvargen
Elev |
Skriv vad ni fick för mat i skolan idag!
jag älskar vargar!och katter!och julen! 26 okt, 2011 20:51 |
|
IamAK
Elev |
potatis och nå äcklig fisk, sen kunde man välja nån korv och sås också.
26 okt, 2011 20:53 |
|
cannedcorn
Elev |
En soppa.
At first I was like: ![]() "Uum, NO thanks!" But then I tasted and was like: ![]() DET VAR SÅ JÄVLA GOTT! ♥
26 okt, 2011 20:58 |
|
Sikelvargen
Elev |
Jag åt fisk,stuvad spenat och potatis
jag älskar vargar!och katter!och julen! 26 okt, 2011 21:00 |
|
expelliarmus
Elev |
Alternativ ett: Krabbkakor från Hönö med potatis och varm remouladsås
Alternativ två: Gratinerad kassler med ananas och ris Sikelvargen Lät ju gott!!
26 okt, 2011 21:00 |
|
adliitam
Elev |
^men gud vad får ni för lyxmat kvinna ?
jag åt någon kyckling sås med pasta ! den var faktiskt helt okej god, om man bortser från kycklingen!! ![]() ![]()
26 okt, 2011 21:02 |
|
expelliarmus
Elev |
26 okt, 2011 21:02 |
|
adliitam
Elev |
26 okt, 2011 21:04 |
|
Borttagen
|
Ingetning. Det fanns men jag äter aldrig i skolan.
26 okt, 2011 21:12 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Jag äter vegetariskt och fick nån konstig blomkålsgrej som lät jättemysko men smakade helt okej
![]()
26 okt, 2011 21:18 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen