Mitt nya hår
Forum > Off Topic > Mitt nya hår
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
26 okt, 2011 19:22 |
|
Borttagen
|
Vad snyggt!
26 okt, 2011 19:22 |
|
Celebikai
Elev |
26 okt, 2011 19:22 |
|
Borttagen
|
Åh vad fint!
Du passar jättejättejättebra i lugg. c: 26 okt, 2011 19:23 |
|
Borttagen
|
SNYYYYGGT!
26 okt, 2011 19:23 |
|
Tonkss
Elev |
26 okt, 2011 19:24
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-26 kl. 19:31
|
|
accioron
Elev |
vet du vad jag tycker jasmin
jo jag tycker att du ska LÄGGA AV MED ATT VARA SÅ HIMLA SNYGG HELA TIDEN och håret ♥ skulle aldrig våga men dööör vad snyggt 26 okt, 2011 19:24 |
|
expelliarmus
Elev |
BLEV SÅ SJUKT BRA
hur fan kan du passa i allt? hur fan kan du vara snygg jämt? hur fan lyckas du människa? Du skulle kunna försöka med att medvetet göra dig så skabbig som möjligt och ändå skulle du se perfekt ut. Fast vad spelar utseendet för roll egentligen? Du är en underbar person och det beundrar jag dig för ♥ Men du är galet fin. I can't deny it.
26 okt, 2011 19:28 |
|
leumas vän
Elev |
Puh! Jag trodde att du hade snaggat dig först, och det vore ju helt brottsligt! Men jag älskar din nya stil!
26 okt, 2011 19:31 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
26 okt, 2011 19:43 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen