Vad ska jag göra?
Forum > Off Topic > Vad ska jag göra?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är sjuk och har tråkigt...
Vad ska jag göra? 26 okt, 2011 11:33 |
|
Salazar1
Elev |
Du kan kanske se på filmer som du inte sett på länge? Disney t ex. Det gör jag och jag är sjuk jag med
Slytherin Pride 26 okt, 2011 11:36 |
|
expelliarmus
Elev |
Slå på en bra film, mys ner dig i sängen/soffan med en fet godispåse! Eller så kanske du kan pyssla litegrann eller baka någonting? Beror ju på hur sjuk du är.
26 okt, 2011 11:37 |
|
J00KERN
Elev |
Ibland brukar jag ha täcket i soffan och kolla film och äta lite glass, dricka te eller oboy! Som jag gör just nu ^^
![]()
26 okt, 2011 12:01 |
|
Borttagen
|
Om du mår för dåligt för att läsa eller titta på film så kanske du kan lyssna på någon ljudbok eller bra musik?
26 okt, 2011 13:59 |
|
Dante
Lärare |
Skrivet av expelliarmus: Slå på en bra film, mys ner dig i sängen/soffan med en fet godispåse! Det där skulle jag gjort om jag var sjuk, lät riktigt lockande fastän man är frisk. 26 okt, 2011 14:12 |
|
Miss_Hj
Elev |
Rita, kolla på film, busring !!
31 okt, 2011 20:27 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Se på disneyfilmer, teckna, dega vid youtube, läs böcker... drick/ät nyponsoppa (alla gör vi olika), mumsa på glass och sov! Sova är den bästa medicinen!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 31 okt, 2011 20:29 |
|
Borttagen
|
Om det finns personer omkring dig som du stör dig rejält på - gör kopior av dem i Sims och undersök hur många sätt de kan dö på!
31 okt, 2011 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen