Twilight fan-event
Forum > Off Topic > Twilight fan-event
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cannedcorn
Elev |
Nu på fredag är det, som många säkert hört talas om, ett Twilight fan-event i Hovet där skådespelarna Robert Pattinson och Ashley Greene kommer vara på plats.
Jag ska dit! Inte för att jag gillar twilight, utan för att min kompis fick biljetter av sin granne och frågade om jag ville följa med. Och självklart säger man inte nej! Nu ska jag ÄNTLIGEN få stå framför ett gäng skrikande twilightfans och skrika "OMG, it's Cedric Diggory!". Ni förstår inte hur mycket jag önskat att det någon gång ska hända Ska någon av er mugglisar dit? Skulle vara kul om man stötte på någon av er
25 okt, 2011 20:18 |
|
leumas vän
Elev |
25 okt, 2011 20:19 |
|
cannedcorn
Elev |
25 okt, 2011 20:21 |
|
Ginnyy
Elev |
Vad kul! Du lever lite i min dröm just nu förstår du,
Skrivet av cannedcorn: stå framför ett gäng skrikande twilightfans och skrika "OMG, it's Cedric Diggory!". det här är något jag alltid viljat göra!
25 okt, 2011 20:22 |
|
Borttagen
|
Jag och superman ska dit!
Vi kanske hittar varandra? Vi kommer ha på oss harry potter saker och en skylt där det står ''CEDRIC, VAMPIRES DO NOT SPARKE!'' 25 okt, 2011 20:23 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Vad kul! Du lever lite i min dröm just nu förstår du, Skrivet av cannedcorn: stå framför ett gäng skrikande twilightfans och skrika "OMG, it's Cedric Diggory!". det här är något jag alltid viljat göra! Herregud, jag har velat göra det här sen twilight slog igenom så stort! Det kommer bli så kul! Skrivet av Borttagen: Jag och superman ska dit! Vi kanske hittar varandra? Vi kommer ha på oss harry potter saker och en skylt där det står ''CEDRIC, VAMPIRES DO NOT SPARKE!'' HAHAHAHA, FY VAD AWESOME
25 okt, 2011 20:25 |
|
accioron
Elev |
Jag tycker att Pattinson är SÅ HIMLA COOL så jag hade velat gå, men det var inte värt besväret om han dessutom bara ska prata Twilight. MEN HAHA ni måste ha skyltar!!! Spread the love.
25 okt, 2011 20:25 |
|
Borttagen
|
25 okt, 2011 20:26 |
|
cannedcorn
Elev |
^ Jag köade faktiskt inte alls x). Min kompis fick biljetterna av sin granne för hon ville inte ha dom längre. Så hon bjöd med mig
25 okt, 2011 20:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cannedcorn: ^ Jag köade faktiskt inte alls x). Min kompis fick biljetterna av sin granne för hon ville inte ha dom längre. Så hon bjöd med mig ![]() Vi var där 3! Iskallt var det också :O You lucky bastard! 25 okt, 2011 20:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen