En ovanlig kväll!
Forum > Off Topic > En ovanlig kväll!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Snart beger mig jag och lillamymin oss till närmsta hufudstad för att gå på konseeert!
Jag får inte hoppa för min fot är dum Men det skall bli kul att se Within Temptation live! vad skall ni göra ikväll? 25 okt, 2011 14:39 |
|
adliitam
Elev |
25 okt, 2011 14:40 |
|
Borttagen
|
Det skal bli kuuuuul!
jag har inte varit på konsert på evigheet. Det är inte fel heller faktiskt! 25 okt, 2011 14:41 |
|
Dramione99
Elev |
Kul för dig att du ska på konsert! sJälv ska jag ta det lugnt ikväll. Eller göra SV-läxan!
25 okt, 2011 15:03 |
|
Disa
Elev |
Oh, najs. Själv skall jag på english café med Tamam
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 25 okt, 2011 15:03 |
|
Borttagen
|
Jaa! Specielt wihin temptation är ju ett sjukt bra band med så det skall bli massa kul
Disa: Åhh, english café sådant låter hur mysigt som helst! 25 okt, 2011 15:04 |
|
Dramione99
Elev |
Vad är English Café? Är det ett café där man bara pratar engelska?...
25 okt, 2011 15:10 |
|
Borttagen
|
kanske för att du är dramonie fan. thats make me sick. 25 okt, 2011 16:57 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Ha det bäst! Jag ska vifta med mitt plektrum som jag har från deras spelning i Mariestad för några år sedan. ;D
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 25 okt, 2011 16:59 |
|
Dante
Lärare |
Låter riktigt kul! De har ju en hel del sköna låtar!
25 okt, 2011 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen