Väskaaaa
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hotissue
Elev |
Alltså, okej... det här är lite skämmigt men HAHAAH aa låt gå för det.
Jag älskar Louis Vuitton's Damier Canvas Speedy ni vet? ![]() (behöver inte vara så stor modell som på bilden aiight?) Men alltså... en riktig går ju på 4000-5000 kronor Såååååååå.... Är det någon som vet om det finns något ställe i Stockholm där man kan få tag på en "kopia"(eller vad man ska säga) som HÅLLER men som ändå inte kostar flera tusen?
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
24 okt, 2011 13:45 |
|
Borttagen
|
Du frågar fel människa... XD
jag köper inte väskor typ. 24 okt, 2011 13:49 |
|
Disa
Elev |
Jag är ledsen men jag har väldigt svårt för LV mönstret... Ungefär som ajg tycker att Burberry mönstret kan vara det fulaste jag någonsin sett.
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 24 okt, 2011 13:49 |
|
Hotissue
Elev |
Nessilini: Haha, åhh vad synd
Men ja, Mugglis är väl kanske inte rätta målgruppen egentligen men... det var lite av min sista utväg HAHA Disa: Haha, okej...
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
24 okt, 2011 13:51 |
|
Disa
Elev |
Skulle dock föreslå att köpa originalväskan. Den lär hålla längre än någon kopia och då kan du ha den när du är vuxen också
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 24 okt, 2011 13:57 |
|
Hotissue
Elev |
Disa: Jo, alltså.. Grejen är ju den att jag tröttnar på saker väldigt fort. Så jag har inte lust att betala flera tusen (som jag inte har...) för en väska som jag kanske använder i mindre än ett år eller så.
Skulle lätt köpa en äkta om jag hade haft den turen att ha mycket pengar, faktiskt.
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
24 okt, 2011 13:59 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Men om du är försiktig med en väska från Hötorget eller Rinkeby så kan väl den väskan hålla ett tag ändå? Jag tror inte på att det går två veckor innan den är trasig om man sköter den bra.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 okt, 2011 14:07 |
|
Disa
Elev |
Men köp en äkta, lägg i garderoben när du är trött på den?
Eller köp en från hötorget som Zabini säger och var rädd om den http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 24 okt, 2011 14:12 |
|
Fluffi
Elev |
Ingen aning..!
PERCYYYYYY 24 okt, 2011 14:39 |
|
Hotissue
Elev |
Kintsugi: Jag har gjort det förut och det är alltså VÄLDIGT dålig kvalité! Handtagen ramlar av jättelätt eftersom att dom är gjorda av plastliknande grejer... med dåliga sömmar
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
24 okt, 2011 15:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen