I skolan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fluffi
Elev |
Är i skolan nu
eller är ni sjuka? PERCYYYYYY 24 okt, 2011 11:01 |
|
expelliarmus
Elev |
24 okt, 2011 11:10 |
|
mellanrum
Elev |
Jag är sjuk, men jag skulle ändå inte gått till skolan, för vi har utvecklingssamtal så vi får hela dagen ledigt, utom när vi har samtalet
24 okt, 2011 11:16 |
|
Ginnyy
Elev |
24 okt, 2011 11:17 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Nej, varken i skolan eller sjuk. Har däremot en veckas ledighet innan jobbet kallar nästa tisdag
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 okt, 2011 11:18 |
|
Borttagen
|
Jag är vuxen, så jag har bestämt mig för att aldrig mer sätta min fot i en skola.
Jag pluggar dock på distans hemifrån, så på sätt och vis är jag alltid i skolan. =) 24 okt, 2011 11:42 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag är sjuk...:/
24 okt, 2011 11:55 |
|
Borttagen
|
Har rast. :333
24 okt, 2011 11:57 |
|
childhoodlight
Elev |
24 okt, 2011 11:59 |
|
vevve_puff
Elev |
är hemma och ska igentligen plugga men mugglis är ju roligare!!
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 24 okt, 2011 16:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen