HP-ordbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sofolo
Elev |
Hej!
Håller på att göra en Hp-ordbok/lexikon som projektarbete i skolan och jag undrar ifall det finns något intresse för en sådan bok och isåfall vad ni skulle vara villiga att betala! Tacksam för svar 23 okt, 2011 19:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen