Är det nån som är som jag?
Forum > Off Topic > Är det nån som är som jag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Buddha
Elev |
Är det inte lite konstigt att jag bara använder forumet på Mugglis? Jag hade knappt varit medlem på nåt annat forum och jag tyckte att det här var jättekul! Jag spelar nästan aldrig spel.. Ja, och vad annat som man kan göra här. Jag är bara i forumet för jag tycker att det är det roligaste här på Mugglis!
Är det nån som är som jag? 23 okt, 2011 18:03 |
|
Borttagen
|
Hm.. nej jag har aldrig varit med på något riktigt forum innan :] Mugglis, After all this time? Always.
23 okt, 2011 18:22 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag är i princip inte medlem på något annat forum! Jag har skrivit litegrann i trådarna på emocore, men det är ytterst lite. Har dock varit "diskussionsaktiv" på andra sätt, genom bloggar/kommentarsfunktioner osv. & jag spelar aldrig spel på Mugglis, kanske händer någon enstaka gång i veckan, men jag är här för forumet.
23 okt, 2011 18:40 |
|
Borttagen
|
Habbo var mitt första forum :3 Lite på EC men mest här på mugglis.
23 okt, 2011 18:41 |
|
Borttagen
|
Mugglis är det första och enda forum jag är med i, förut har jag inte riktigt förstått vaför "alla" tycker om att vara på datorn...
23 okt, 2011 18:49 |
|
ikka
Elev |
Jag har varit medlem på grymt många sidor, men aldrig hängt i deras forum. Det första forumet jag verkligen bodde på var Greenday.se's. Hängde där från maj 09 - augusti 10 nångång. Hemskt nog är det dött där nu, senaste inlägget skrevs i onsdags. :C
Efter dess vettefan vad jag gjorde på internet... Mest facebook tror jag. Sen hittade jag mugglis i december & har bott här ever since. Mest i forumet, oh ja. ♥ ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
23 okt, 2011 19:44 |
|
superman
Elev |
Jag var thesims.se-kändis när jag var typ elva, haha... fast mugglis är mycket mysigare och det finns så mycket mer att diskutera kring Harry Potter än sims
23 okt, 2011 19:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hm.. nej jag har aldrig varit med på något riktigt forum innan :] Mugglis, After all this time? Always. 23 okt, 2011 23:25 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag har medlem på många platser men det är bara på hoggy, fefo och mugglis som jag hållit mig aktiv och känt en ärlig stämning.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 okt, 2011 23:49 |
|
adliitam
Elev |
24 okt, 2011 00:04 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen