Musiken i Harry Potter
Forum > Off Topic > Musiken i Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ascendio
Elev |
Jag undrar, är det bara jag som nästan blir sårad av musiken i HP filmerna? Okej, jag tycker om dom också. Men medans jag lyssnar så känner jag en tår falla på kinden, gisses vad jag kommer att sakna att gå på bio och se HP på stora duken.
Iallafall så är mina favoriter från filmen "Harry's Woundrous world" och "Hedwigs Theme." Och "Firework." Vilka är era ?
Tom Felton, really beautiful.
23 okt, 2011 16:50 |
|
ginny_ginny
Elev |
"Hedwigs Theme." Jag älskar den♥ Det är den som är "Harry Potter" för mig...så fort jag hör den så får jag en bild i huvudet av Harry, Ron och Hermione som skrattar, jag blir så glad av den. Jag kommer att sakna det♥
23 okt, 2011 16:54 |
|
Ascendio
Elev |
23 okt, 2011 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen