Mangemakers
Forum > Off Topic > Mangemakers
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Finns det fler än jag som hatar Mangemakers?
De är inte äns musikaliska! 23 okt, 2011 16:31 |
|
Borttagen
|
Hatar inte dom men av dom av har gått på min skola c: Den blonda killen...
Jag ogillar dom för deras ''musik'' går mig på nerverna... 23 okt, 2011 16:33 |
|
Fluffi
Elev |
vet inte om jag gillar eller hatar dom ..de ä väl sådär-
PERCYYYYYY 23 okt, 2011 16:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hatar inte dom men av dom av har gått på min skola c: Den blonda killen... Jag ogillar dom för deras ''musik'' går mig på nerverna... Det är inte musik, det är oljud 23 okt, 2011 16:35 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag tycker det är ganska kul att lyssna på deras musik...Jag älskar dem int' men hatar dem int' heller s:
23 okt, 2011 16:36 |
|
Hotissue
Elev |
Haha, dom går i min kompis skola
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
23 okt, 2011 16:39 |
|
cannedcorn
Elev |
HAHAHA. Älskar deras låt ♥
Den är grym och jag knarkade den hela sommaren! Sen att den är speciellt bra musikaliskt kan man ju inte direkt säga, men diggar den ändå
23 okt, 2011 16:40 |
|
Ginnyy
Elev |
asså hata är väl lite i att ta i?
allt var ett internskämt från början, jag har en kompis som typ känner dem. De skojade runt, låten spred sig för att folk gillade den. No need to hate...
23 okt, 2011 16:43 |
|
Kintsugi
Prefekt |
...och mangemakers är?
Efter att ha läst svaren här så känns det helt okej att få lov att ställa den sortens fråga. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 okt, 2011 16:47 |
|
Minidjuret
Elev |
23 okt, 2011 16:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen