Magiska ögonbilck
Forum > Off Topic > Magiska ögonbilck
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Greenbloodyrose
Elev |
Hej
Har du någonsin haft ett magiskt ögonblick? Har du någon gång haft en känsla som lycka, glädje eller total frid och känt att du vill stanna kvar i det ögonblicket för alltid?
23 okt, 2011 15:23 |
|
Somnium
Elev |
23 okt, 2011 15:26 |
|
adliitam
Elev |
Ja! Ganska många faktiskt. Men en av dom som jag kom att tänka på nu var 2008 då EMD spelade på stället där vars jag bor, just då var jag väldigt "kär" i Danny (Känns lite pinsamt nu faktiskt men sak samma), så lyckades jag komma längst fram och så höll Danny min hand och kollade på mig när han sjöng, då var jag riiiiktigt lycklig
![]() ![]()
23 okt, 2011 15:30 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
23 okt, 2011 15:32 |
|
Buddha
Elev |
Ja, när jag såg min hund Mellman första gången på riktigt
23 okt, 2011 15:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen