Dr Martens!
Forum > Off Topic > Dr Martens!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixignom
Elev |
Har lääänge varit på jakt efter ett par 14-håls Dr Martens kängor. Hittar dock knappt några, förutom på tradera då, och jag får aldrig något där. suger på att kränga till mig saker på det stället ><
however, nu undrar jag om det är någon på mugglis som möjligtvis säljer/vet någon som säljer, ett par 14-håls dr martens kängor i storlek 37-38 någonting :'D Everyone's favorite Narnian. 23 okt, 2011 12:31 |
|
Borttagen
|
http://www.shock.se/system/search/search.asp?manuid=2
Köper alltid mina Martens på Shock, en riktigt bra affär. Tyvärr är inte alltid priserna så trevliga, bara. Men ja, det fanns minst två olika sorters 14-håls. Och här är ett par till: http://shango.se/dr-martens-9733-2-zip-14-eye-boot.html 23 okt, 2011 13:49 |
|
Borttagen
|
Shock som redan skrivet...
Jag köpte tt par röda kängor ifrån Din Sko istället.. Även om jag hellre velat ha Dr Martens <-- dock fungerade det inte för min ekonomi... 23 okt, 2011 13:52 |
|
adliitam
Elev |
23 okt, 2011 13:52 |
|
Nintendo64
Elev |
det är väl bara att googla på Dr.martens 14håls kängor typ... (;
jag köpte mina på http://www.smartgirl.se/ visst, dom kostar mycket, men så värt pengarna :3
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
23 okt, 2011 13:54 |
|
expelliarmus
Elev |
Åh, har velat ha ett par Martens galet länge, men jag är för snål och för fattig! :c & nu är det definitivt inte läge att köpa ett par med tanke på att jag ska ta körkort om tre månader...
23 okt, 2011 14:04 |
|
Borttagen
|
JAG MÅSTE KÖPA NYA FÖR MIN BRORS HUND SLET SÖNDER MINA GAMLA. :@
23 okt, 2011 14:12 |
|
baramin
Elev |
Insåg nyss att jag har råd med ett par, helt sjukt. Har gått och drömt om det i typ två år(aningen dålig på att spara :$ )och nu är det perfekt årstid, en butik som säljer har öppnat här och jag har råd. HUR GALET? Det här händer inte, uh. Och som svar på din fråga; ingen aning. :$
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 23 okt, 2011 14:35 |
|
Borttagen
|
Jag kom just på att jag också har råd att köpa ett par martens, får/fått rätt mycket pengar. Ska uppdatera mig and my wardrobe tror jag :>
23 okt, 2011 14:41 |
|
Celebikai
Elev |
23 okt, 2011 16:07 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen