varför är du så Glad idag?
Forum > Off Topic > varför är du så Glad idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fluffi
Elev |
Hej berätta varför du är så glad idag eller Arg vad vet jag?
Jag är glad idag eftersom jag kanske ska till vellingeblomman och kolla på halloween-prylar PERCYYYYYY 23 okt, 2011 10:58 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag är arg för att hela min familj är hundhaters vilket gör att jag aldrig kommer kunna skaffa en dalmatin, vilket alltid varit min dröm.
Men lite glad är ag nu för att jag tittar på min favoritfilm Pongo och de 101 dalmatinerna ♥
23 okt, 2011 11:02 |
|
Borttagen
|
Jag är glad för att jag ska träna cirkus med mina underbara cirkus vänner
23 okt, 2011 11:07 |
|
childhoodlight
Elev |
23 okt, 2011 11:08 |
|
Fluffi
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Jag är arg för att hela min familj är hundhaters vilket gör att jag aldrig kommer kunna skaffa en dalmatin, vilket alltid varit min dröm. Men lite glad är ag nu för att jag tittar på min favoritfilm Pongo och de 101 dalmatinerna ♥ Aww..Vill också ha en hund... PERCYYYYYY 23 okt, 2011 11:10 |
|
Borttagen
|
Föörr jag ska få thailunch
23 okt, 2011 12:36 |
|
Somnium
Elev |
23 okt, 2011 12:41 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Glad för att senaste veckan varit underbar. Har fått träffat en del vänner som jag inte hört av på ett par, tre månader samt hade en otroligt chockerande dag i förrgår när inte en, inte två, inte tre utan hela FYRA härliga bekanta hörde av sig efter flera års silence. Den ena och jag var "bästisar" i högstadiet men växte ifrån varandra efter det, den andre och jag har inte snackats vid sedan förra sommaren, den tredje och jag var bästisar till och från i tre års tid och den fjärde och jag har påbörjat en kompisrelation tack vare ett möte på ostindiefararen för ett halvår sedan.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 okt, 2011 13:01 |
|
joel9324
Elev |
23 okt, 2011 13:03 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
23 okt, 2011 13:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen