Mistletoe
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Smile
Elev |
Eftersom sökgrejen inte funkar så har jag ingen aning om den här tråden redan finns, men jag chansar på att den inte finns
Om ingen vet det, så har Justin Bieber gjort ännu en ny låt, Mistletoe. Vad tycker ni om den?? Och ni som inte har hört den, här har ni länken: http://www.youtube.com/watch?v=LUjn3RpkcKY ------ Personligen tycker jag att den är super fin ♥ Gullig och mysig även fast det bara är Oktober Så ja, jag fågar igen vad tycker ni??
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
22 okt, 2011 19:19 |
|
joel9324
Elev |
22 okt, 2011 19:22 |
|
MonsterCookie
Elev |
tjaa... Den är väl okej
Videon stör jag mig dock på. Tjejen med brunt hår ser ut som hon är typ dubbelt så gammal som honom, och den där bilen han står framför är ivägen. Det ser ut som den står där och tänker "WTF, kan någon flytta på idioten som har ställt sig mitt i vägen?!" xD Men ja, den är bra för att vara en Bieberlåt wolfstar deserved better. 22 okt, 2011 19:24 |
|
Borttagen
|
Och Jedward har också gjort en liten cover på den:
http://www.youtube.com/watch?v=k_PGQNz4MGc Så jag föredrar deras verision då jag inte gillar JB alls! 22 okt, 2011 19:24 |
|
Smile
Elev |
Är det bara jag som är världens största fan av Justin??
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
22 okt, 2011 19:28 |
|
Borttagen
|
Det är en skillnad på hans röst har jag märkt :O
22 okt, 2011 19:31 |
|
Borttagen
|
Nedå, jag är också det. Älskar låten, eller älskar alla hans låtar, men du fattar vad jag menar. :3 ♥ Dock blir jag som vanligt, irriterad på att tjejerna i musikvideor alltid ser äldre ut än killen. Ååh. Aja, annars var den awesome. ♥ 22 okt, 2011 22:31 |
|
Borttagen
|
Lite awkward att den släpptes i oktober. '_____'
22 okt, 2011 22:33 |
|
Hotissue
Elev |
Tyckte låten var mysig faktiskt :$ även om det inte riktigt är min typ av musik... kan lätt lyssna på den!
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
22 okt, 2011 22:33 |
|
Ida S
Lärare |
Jättemysig låt, men åh vad hans röst har förändrats O.O
HAHA, jag kanske är paranoid, eller något... men jag tyckte det var jätteobehagligt när han stod mitt i vägen I can't help it. "we live together, and harry does all the cooking." 23 okt, 2011 00:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen