SuperheroFeeling!
Forum > Off Topic > SuperheroFeeling!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Om du fick välja din egen superkraft, vad skulle det vara? Eller har du någon som du verkligen inte skulle vilja ha?
Jag skulle vilja kunna hela folk. Även fast det emot the human nature, men jag vill bara hjälpa folk. Eller så skulle jag vilja vara snabb! I feel the need. The need for speed. 8D 22 okt, 2011 17:37 |
|
Borttagen
|
Flyga.
22 okt, 2011 17:39 |
|
Borttagen
|
Läsa tankar.
22 okt, 2011 17:40 |
|
Borttagen
|
osynlighet
22 okt, 2011 17:41 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hm, svårt för jag fick två alternativ i huvudet direkt: teleportering eller förstå vad alla säger oavsett språk/kunna tala alla språk... fast det sistnämnda låter lite lika intressant egentligen. Jag pluggar nog hellre in glosor och teleporterar mig runt om för att då enklare studera de olika språken.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 okt, 2011 17:43 |
|
Buddha
Elev |
Att kunna manipulera metall som Magneto!
22 okt, 2011 17:45 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Göra skyddsbubblor på mig, andra människor, andra arter och föremål.
Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
22 okt, 2011 17:45 |
|
Fang
Elev |
Kunna pausa tiden.
22 okt, 2011 17:45 |
|
luckyBella
Elev |
Att flytta runt saker utan att nudda dem. Dvs att få dem att flyga, komma till mig, kastas mot väggen.
22 okt, 2011 17:50 |
|
Celebikai
Elev |
22 okt, 2011 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen