Kaddafi är död
Forum > Off Topic > Kaddafi är död
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Förlåt om det inte finns en tråd om det här eller om jag stavade det fel.
Men till ämnet nu. Igår så dog Kaddafi i sin hemstad Sirt. Jag vill bara veta hur ni reagerade när ni fick reda på det? Jag vill bara säga till er som kommer från Libyen eller att ni som känner nån att jag skulle ha viljat hjälpa till om jag var mycket äldre. 21 okt, 2011 16:24 |
|
adliitam
Elev |
Jag tycker att det är bra att han är död....Han var inte någon bra människa!!1 Tycker dock att det är hemskt att dom publicerar bilder i tidningar på hans lik
![]() ![]()
21 okt, 2011 16:25 |
|
expelliarmus
Elev |
21 okt, 2011 16:28 |
|
Borttagen
|
^¨ Som ovanstående*
Och btw.. expelliarmus, du postade väl inte en GIF på John eller Edward Grimes vah`? XD 21 okt, 2011 16:28
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-21 kl. 16:29
|
|
Knizzlare
Elev |
Jag reagerade inte på något särskilt sätt när jag fick veta det, eh, jag vet knappt vem Gadaffi är, eller asså, jag vet vem han är men mer vet jag inte om honom...
![]()
21 okt, 2011 16:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^¨ Som ovanstående* 21 okt, 2011 16:29 |
|
Borttagen
|
Typ en axelryckning, har sett en film på hur han blev misshandlad osv - vi skulle läsa om det på engelskan, så jag och en till tittade på videon som fanns på sidan.
Helt ärligt, hans död är en axelryckning för min del. 21 okt, 2011 16:29 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Reflekterade knappt över det. I was like this; "Jahapp, tråkigt för honom..." 21 okt, 2011 16:30 |
|
Borttagen
|
Jag blev ju glad för folket i Libyen men resten av världen kan ju slappna av på det ämnet nu. Bin Laden är borta, Khaddafi är borta. Det är på sätt och vis en underlig känsla.
Men sedan tänker man; vad kommer att hända i Libyen nu? Blir det kaos för dem som stöttade Khaddafi? Kommer de att ställa sig mot folket igen? Det finns många frågor, men jag tycker det är bra att han är död. Ett problem mindre för alla korkade politiker att låtsas oroa sig för. 21 okt, 2011 16:31 |
|
Dramione99
Elev |
När pappa sa det till mig tänkte jag typ bara "jaha."
21 okt, 2011 16:33 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen