fyller 19 år idag!! :D
Forum > Off Topic > fyller 19 år idag!! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nintendo64
Elev |
idag fyller jag 19 år
har fått awesomea presenter av två av mina vänner också,
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
20 okt, 2011 15:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
GRATTIS!
Nitton var en kanonfin ålder för min del. 20 är helt okej men jag tror att 21 kommer bli tusen gånger roligare än 20. ^^' ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 okt, 2011 15:46 |
|
linnvendela
Elev |
ÅÅÅÅÅÅH GRATTIS!
Jaha. 20 okt, 2011 15:49 |
|
Borttagen
|
Grattis Grattis!
(Jag vill också fylla nitton! :O, eller nej, jag måste leva mitt år som 18åring fullt ut först!) 20 okt, 2011 15:49 |
|
Borttagen
|
Grattis
20 okt, 2011 15:51 |
|
Dante
Lärare |
Grattis!
20 okt, 2011 15:57 |
|
kinshaw
Elev |
20 okt, 2011 16:07 |
|
adliitam
Elev |
20 okt, 2011 16:14 |
|
Borttagen
|
Grattis, hoppas du får en riktigt trevlig födelsedag!
20 okt, 2011 16:32 |
|
Dramione99
Elev |
Grattis!!!
20 okt, 2011 16:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen