Cho Chang, nagel i ögat eller bara en Lojal vän?
Forum > Harry Potter > Cho Chang, nagel i ögat eller bara en Lojal vän?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LilyLunaPotter
Elev |
Egentligen, varför hatar alla Cho så mycket för att hon försvarade Marietta? Alltså, jag gillar inte Cho,men av andra orsaker. Tänk er att vara Cho och liksom behöva handskas med att hennes bästa vän tjallade och att hennes ''kärlek'' avskyr henne för det? Skulle ni ha tagit Harrys sida eller val er bästa vän?
Jag hade vart sur ett tag, men sedan förlåtit henne:3 ![]()
20 okt, 2011 15:24 |
|
Borttagen
|
vet inte
20 okt, 2011 15:27 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
20 okt, 2011 15:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LilyLunaPotter: Egentligen, varför hatar alla Cho så mycket för att hon försvarade Marietta? Alltså, jag gillar inte Cho,men av andra orsaker. Tänk er att vara Cho och liksom behöva handskas med att hennes bästa vän tjallade och att hennes ''kärlek'' avskyr henne för det? Skulle ni ha tagit Harrys sida eller val er bästa vän? Jag hade vart sur ett tag, men sedan förlåtit henne:3 Ja du, det här var faktiskt väldigt intressant, ska jag vara ärlig så har jag aldrig fattat varför Harry inte gillar henne, men jag är som du, jag skulle ha förlåtit henne. 20 okt, 2011 15:31 |
|
EMELESEL
Elev |
alltså, jag hatar henne inte.
Men jag gillar henne inte (ta inte illa upp, det är bara min åsikt) för att hon är töntig och gnällig. 20 okt, 2011 15:36 |
|
LoonyMe
Elev |
En bästa vän är en bästa vän, och då sviker man ju (oftast) inte den... Jag hatar Marietta men ogillar inte direkt Cho, inte pga det iaf
20 okt, 2011 15:50
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-22 kl. 11:58
|
|
MonsterCookie
Elev |
Instämmer... Av just den anledningen är det kanske lite tokigt att hata henne - Marietta var hennes vän, och Cho älskade henne. Sen totalavskyr jag Cho av andra anledningar, men det hör inte hit x)
wolfstar deserved better. 20 okt, 2011 16:18 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
20 okt, 2011 16:20 |
|
Dramione99
Elev |
Jag "är med" Harry till 100 %
Jag skulle blivit skitsur. Jag gillar varken Cho eller Marietta. Jag stör mig på miss Chang på något vis bara! 20 okt, 2011 16:35
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-21 kl. 16:20
|
|
adliitam
Elev |
Jag tycker Cho är jobbig
![]() ![]()
20 okt, 2011 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen