Lugg eller inte!?
Forum > Off Topic > Lugg eller inte!?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Mugglis, help me! Ska till frisören om en halvtimme och jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag vill spara ut luggen eller klippa av den...
Så som jag har nu; ![]() Med lugg för två år sen; ![]() Jag VILL ha ALLA åsikter! ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
20 okt, 2011 13:28 |
|
soratanaka
Elev |
Spara ut så kan du klippa sen om du ångrar dig. Tar så sjukt lång tid att växa ut lugg.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 20 okt, 2011 13:33 |
|
GinnyOlivia
Elev |
oj uhm, du var ju jättefin i lugg, men du är fin utan också! Tycker du ska gå efter vad som är bekvämast och vad du trivs i. För du är jättefin i båda!
![]()
20 okt, 2011 13:33 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av soratanaka: Spara ut så kan du klippa sen om du ångrar dig. Tar så sjukt lång tid att växa ut lugg. Typ så brukar jag tänka, men sen vet jag ändå inte om jag är nöjd i slut ändan... ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
20 okt, 2011 13:35 |
|
ebbavladimir
Elev |
Lugg tycker jag
20 okt, 2011 13:36 |
|
childhoodlight
Elev |
20 okt, 2011 13:44 |
|
ikka
Elev |
20 okt, 2011 13:48 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Inte lugg ^^ Fast du är fin på båda! ...dock har jag själv dåliga vibbar sedan lugg-minnen
Hoppas det går bra hos frisören och att du blir nöjd vilket som! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 okt, 2011 13:49 |
|
ikka
Elev |
Det blev lugg trots allt
Låser tråden själv eftersom den egentligen är grymt onödig <: ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
20 okt, 2011 15:22 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen